henbruas Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Karmøy er faktisk stort. Jeg befinner meg på Torvastad. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du kan skru av scrobbler-saken når du ikke bruker pc-en. Sett at "skaden" er skjedd.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tror ikke det, gitt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 hmm viste ikke det bare var å skrive inn et tilfeldig brukernavn i opera sin last.fm widget Kommer venner å musikk opp. ment for å være slik ? alltid vært slik ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jada, og Hitra er Mekka. Du har forstått det. Karmøy er faktisk stort. Jeg befinner meg på Torvastad. Det var da enda godt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det var da enda godt. Hvordan det? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 hmm viste ikke det bare var å skrive inn et tilfeldig brukernavn i opera sin last.fm widget Kommer venner å musikk opp. ment for å være slik ? alltid vært slik ? Brukte du så lang tid på å skrive det der? Jeg forventet et skikkelig langt innlegg fra deg jeg nå. Hvordan det? Fordi det finnes plasser på karmøy du ikke vil være. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Brukte du så lang tid på å skrive det der? Jeg forventet et skikkelig langt innlegg fra deg jeg nå. Haha, jeg og. Den som venter på noe godt osv osv.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Komler smaker bajs. Pff. Ikke om du dypper det i sånn brunostsaus. Da er det ganske nam Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Pff. Ikke om du dypper det i sånn brunostsaus. Da er det ganske nam Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. Jeg er så glad for at noen er enig med meg. Jeg har blitt mobbet i flere år fordi jeg ikke liker det. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Skottland om 5 timer. Wohoo? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Halve slekta er fra vestlandet så jeg har fått det servert i alle mulige varianter. Når jeg var liten så var jeg kresen. Så tenkte jeg skulle prøve det igjen noen år seinere. Da hadde jeg faktisk begynt å like en del av de tinga jeg ikke likte når jeg var liten. Løk og brokkoli f.eks. Men komle blei aldri bedre. Det forble æsjæsj. Men når jeg var liten så laget mora mi stadigvekk levergryte. Det var vel billig og sunt og jeg spiste det. Prøvde igjen tidligere i år og da måtte jeg bare spytte det ut igjen. Klarte ikke den sandete konsistensen. Endret 13. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ok plata er BAJS! veldig godt ordvalg. konstruktivt på hvilken måte da? hva skal de fikse på neste gang ? hva er det de ikke orker ? Fikse Sound ? Slik at platen høres renere ut å får aksept bland iFumes fantaster ? Du gir ikke uttrykk for hva som feiler plata ! bare ordet BAJS å et annet ord : Suppehue som jeg ikke engang har brukt Skal det høres ut som Lars slår løs på silkeputer kansje ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Smak forandrer seg over tid, kjenner til det. Fight, fight! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Produksjonen på Death Magnetic er forbanna elendig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Skal det høres ut som Lars slår løs på silkeputer kansje ? Hvorfor skulle jeg slå på fake boobds? Jeg liker best uredigerte jeg, Endret 13. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Ok plata er BAJS! veldig godt ordvalg. konstruktivt på hvilken måte da? hva skal de fikse på neste gang ? hva er det de ikke orker ? Fikse Sound ? Slik at platen høres renere ut å får aksept bland iFumes fantaster ? Du gir ikke uttrykk for hva som feiler plata ! bare ordet BAJS å et annet ord : Suppehue som jeg ikke engang har brukt Skal det høres ut som Lars slår løs på silkeputer kansje ? Nå var det vel ikke akkurat bare iTunes som reagerte, men værsågod. Nei, fikse lyden så det ikke skurrer i høyttalerne, og ikke på den gode grom måten, men den irriterende "noe-er-forbanna-galt-med-produsenten" måten. Det er ikke Lars jeg klager på, det er mer helheten, når det høres ut som crashen sprekker for hver gang han slår på den, så er det jo noe galt, også når det i partiene der alle instrumentene "smeller sammen" skjærer det rett og slett, nesten som feedback, og feedback er faen ikke "gromt, metal eller barskt". Har jeg noen gang påstått at du sa at jeg var et suppehue? det var et eksempel, jeg nevnte ikke deg spesifikt en gang så vidt jeg husker, leit at du tar deg nær av det dog. Jeg sa heller ikke at plata i sin helhet er baijs, jeg ga plata en 4er, men produksjonen er vanvittig dårlig og ja, bajs. *sukk* ikke alle som påpeker noe ved Metallica er gretne gamle gubber vettu. Edit: Og jo, forresten, hvem tror du klagde såpass til iTunes som førte til at de tok vekk sangen? Tror du ikke iTunes så på den nyeste Metallica singelen som en pen inntekt? (relativt sett). Endret 13. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. Har du prøvd med sirup? Det er godt. Eller er det kanskje bare det å få lov til å helle sirup over middagen sin jeg liker? o: Endret 13. september 2008 av Daniel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har prøvd flere ganger og flere varianter. Kall det komle, kall det raspeball. Sleng på tilbehør. Jeg liker det ikke. Har du prøvd med sirup? Det er godt. Eller er det kanskje bare det å få lov til å helle sirup over middagen sin jeg liker? o: Ikke prøvd det på komle nei. Kanskje jebør.... Noen som har prøvd sukker på makaroni btw? Det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg