Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Desverre så koster det å skulle være kar.

Koster og være soss. :)

Det koster å være soss, det var det jeg burde sagt til fyren i klassen min som fikk penger til å kjøpe nye gensere, med streng beskjed om å få råd til mer enn en, og kom hjem med én hettegenser á 1200 kr. Den så da virkelig helt vanlig ut, kommenterte jeg. Nei, den var spesiell, det stod nemlig Volcom eller hva søren skrevet over brystet på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det koster å være soss, det var det jeg burde sagt til fyren i klassen min som fikk penger til å kjøpe nye gensere, med streng beskjed om å få råd til mer enn en, og kom hjem med én hettegenser á 1200 kr. Den så da virkelig helt vanlig ut, kommenterte jeg. Nei, den var spesiell, det stod nemlig Volcom eller hva søren skrevet over brystet på den.

Det er det værste me det, alle kjøper klærne hvor merkene er spredd utover hele plagget.

Se så flink jeg er? : |

Det var to quoter for mye der. *Kaste kake på*

Lenke til kommentar
For å bare understreke noe : Du er ei konstruktiv i din omtale av den siste plata. Hvor finner jeg litt dybde i det du skriver ?

Ingen Plass

Bare kjeft å "standard mann på gata møøl !"

Jeg degraderer deg til respektløs , fordi du ganske enkelt sier ting du aldri har skrevet.

Konstruktiv my ass

Jeg har sagt en ting om plata, og det er at produksjonen er baijs, konstruktivt på den måten at de burde fikse den til neste gang, hvis de orker.

Greit Balleleif, jeg skal slutte og quote. *sur*

Og ja jeg er en standard mann på gata med meninger om et band jeg har likt siden jeg var en sopp, men tro hva du vil.

Jeg er bare lei av at man ikke skal kunne få si noe litt negativt om Metallica uten at noen skal kalle oss for suppehuer eller respektløse.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Jeg håper aldri jeg hører pappa si at han vil at jeg skal ha kukringen hans, om han har en.

Herre faen!

"Denne brukte jeg under unnfangelsen av deg, håper du får like god nytte av den, min sønn."

Jaja, jeg brukte 3.500,- på tre bukser og to gensere da :wee: . Nå skal det nevnes at det shoppes minimalt fra min side, så det holder lenge.

Lenke til kommentar
Jaja, jeg brukte 3.500,- på tre bukser og to gensere da :wee: . Nå skal det nevnes at det shoppes minimalt fra min side, så det holder lenge.

Det var da ikke sååå ille.

Jeg er stolt over at jeg fikk 3 bukser samt 2 skjorter og 1 genser til 650. Det var lagersalg, så det var stilige klær faktisk.

Greit Balleleif, jeg skal slutte og quote. *sur*

:D

*Kaste komler på*

Lenke til kommentar

Dere hersens rogalendinger med deres hauger, sauer og komler. :p

Sier jeg som sitter femti meter fra ett jorde fullt av sauer, to hundre meter fra en formasjon med hauger som går slik: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~, og skal ha raspeballer (også kalt komle) til middag i morgen. Men gjett hvor jeg befinner meg.

Karmøy!

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Komler smaker bajs.

Indeed.

Dere hersens rogalendinger med deres hauger, sauer og komler. :p

Sier jeg som sitter femti meter fra ett jorde fullt av sauer, to hundre meter fra en formasjon med hauger som går slik: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~, og skal ha raspeballer (også kalt komle) til middag i morgen. Men gjett hvor jeg befinner meg.

Karmøy!

Åå, hvorfor er du der?

Tss, nærmeste jordet er jo 500 meter unna.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...