chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få tilbake xxxxxx :/ Fortell meg heller hvordan jeg kan få tak i ****** . Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få tilbake xxxxxx :/ Fortell meg heller hvordan jeg kan få tak i ****** . Neh, han er min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få tilbake xxxxxx :/ Fortell meg heller hvordan jeg kan få tak i ****** . Enkelt. Du ringer bare ZZZZZZZZ og spør etter YYYY. Så gir du han WWWWWW og da får du ****** . Endret 13. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få tilbake xxxxxx :/ Fortell meg heller hvordan jeg kan få tak i ****** . Enkelt. Du ringer bare ZZZZZZZZ og spør etter YYYY. Så gir du han WWWWWW og da får du ****** . Men tenk om hun ikke vil ha ******, tenk om hun vil ha ??????? isteden? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Han ville jeg jo ha i forrige uke. Da'a. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har lagd noe som ikke kommer rett fra frysedisken! Jeg er nesten litt stolt. Hvor har det blitt av Skarstad? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er dette den moderne utgaven av SO? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er dette den moderne utgaven av SO? lol moderne får det til å virke moteriktig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Neh, han er min. Han != hun. Ergo vi har forskjellige mål. Enkelt. Du ringer bare ZZZZZZZZ og spør etter YYYY. Så gir du han WWWWWW og da får du ****** . Hmm, sett at WWWWW ikke er tilgjengelig, da sliter jeg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Is og blåbær er så nam Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Is og blåbær er så nam Veeeel, Øl og fri fra dame/unge smaker bedre..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ha ha, ser den Hvor kan jeg kjøpe gelatinkapseler forresten? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hmm, noen som har noen underholdene tegneserier på nettet? Helst noen med dobbelgrunn, gjerne en-ruters, eller fler-ruters. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Eplefe må slutte med unnskyldninger og heller finne løsninger istedet for problemer . Stemmer for. Eplefe har slitt med sultne, sovende og bæsjende babyer en stund nå, med kun sporadisk oppdatering. Skal se om jeg finner noe brukbart til å ta opp med, jeg nekter å bruke den innebygde mikken. Noen får ta og sponse meg med en mikrofon om dere skal kreve lydopptak.Nytt klipp, nytt klipp! 'Eplefe synger Nystemten'! Jeg kan ringe deg og synge Nystemten? That said, jeg husker bare to vers.Julestjene kom til meg! Eller noe i den duren .Jeg har ikke sunget den siden jeg gikk på teater. O_o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hmm, noen som har noen underholdene tegneserier på nettet? Helst noen med dobbelgrunn, gjerne en-ruters, eller fler-ruters. Passive depressive er litt morsom. Google it. Bør leses kronologisk da det er sammenhenge mellom flere av "episodene". Blir ikke oppdatert så ofte da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Wall of text . Skulle likt og funnet Fuzzy eller Dilbert (begge på engelsk), men har enda ikke lykkes, aner ikke hva de heter på engelsk, men regner med det er det samme? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Wall of text .Skulle likt og funnet Fuzzy eller Dilbert (begge på engelsk), men har enda ikke lykkes, aner ikke hva de heter på engelsk, men regner med det er det samme? Daily Dilbert Strip. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 www.topwebcomics.com Her er det alt og ingenting Chokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg