Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det med symmetrien nå da? Regner ikke med at du måtte ødelegge hullene på begge sider?

Har tatt ut alt av ørene nå, for de var begge litt sinna. Orker ikke det "presset". Setter i 34 når de har blitt bedre, så strekker jeg opp igjen. Det blir nok easy-peasy mtp at jeg har hatt de så store så lenge. De 6 mm'erne jeg har over de store har jeg i, men de i brusken må jeg nok strekke opp litt. Gleder meg ikke. :p

Lenke til kommentar
Cheeses Christ. Familien i Galveston har mistet et hus, en leilighet og to båter i stormen. Dette er megafucked.

Damn! høres ikke bra ut. Alle ok?

post-37689-1221318815_thumb.jpg

Bye bye, boat. Tilbrakte en del av ferien min i sommer på den båten, og nå er den poff-borte. Lame.

Alle i familien klarte seg heldigvis, de låste seg inne i husene og klarte seg fint. Huset på stranden ser ca sånn ut:

post-37689-1221318912_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Damn.

Helt for jævlig, mann.

Idakake:

Hvordan kan du ha glemt at du har en fanklubb? :O

Jeg er stolt medlem og skryter av å være medlem der til alle som spør (som igjen er alle som ser kortet som henger på tavla ved huet mitt). Søteste avataren og alt jo :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Bra det gikk bra med dem. Håper dem var forsikra :)

Jada, familien min er heldigere enn mange andre. Det er de fattige i Galveston og Houston som virkelig lider, de er uten hjem, uten noen eiendeler og sannsynligvis dekker ikke forsikringen det de trenger. I tillegg er ikke utbetalingen øyeblikkelig, så det er mange som har kjipe tider foran seg. Sånn sett er vi heldig, som bare mistet båten vi sto på vannski bak og sommerhuset vi besøkte noen uker i året. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...