Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Festlig oversettelse...er Sladre-Hjertet også med?

Neida. Liste over noveller:

E.A. Poe: Den Røde Døds Maske

Charles Dickens: Banevokteren

Ray Bradbury: Mannen ovenpå

Rosemary Timperley: Harry

Richard Matheson: Av blod er du kommet

Arthur Conan Doyle: Den brasilianske katt

André Bjerke: Skrittene

Guy de Maupassant: Hånden

Jeg har lest mye av de fleste, men oppdaget noen med denne samlingen.

Lenke til kommentar
Øyh. Du har akkurat sliti deg igjennom noen dager med nav, søknader og faenskap - for å komme deg videre. Og så flipper du ut med piller og alkohol? Why?
Jo.... Noe utløp måtte jeg ha. Gikk ikke helt etter planen da. akkurat tilbake fra dass og spying (selfinduced)

Hva kan jeg si? JEg har det med å drite meg ut.

Ferch, bare så du vet det. Lars er mann. :ermm:

Jepp. Så mann at jeg stakk tre fingre i halsen og spøy opp masse dritt. Det var "gøy"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Lars: Tror du må spille inn flere filmer! :p

Gøy? Jeg tror jeg hadde vært så nervøs at jeg ikke kunne prestert! Noe du gjorde bra vil jeg si.

Fakrisk så var det å holde konsentrasjonen på plass noe av det vanskligste. Uten konsentrasjon så krymper lillemann. Man må bare blokke ut han som står med kamera, han med lydboomen, de andre i rommet osv og kun konsentrere seg om det man holder på med. Men det er ikke lett. Tro det eller ei, men det er vanskligere å finne mannfolk i den industrien enn kvinnfolk. Mange som ikke klarer presset. Det er ikke lett å komme under alle omstendigheter, men jeg fikk det il da. Det tar en del mental kraft.

edit: På toppen av det hele så må man hele tiden holde på i kameravennlige stillinger

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...