Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt?

Sprite eller annen sitronbrus! Var faktisk ikke så værst som man skulle tro det var. Er englands nasjonaldrikk eller noe tror jeg.

Englands nasjonaldrikk burde være te.

Tror det heter Panach på et eller annet språk, sånn sitronøl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slutta med snus etter 01.01.08 :wee:

Befriende.

Du er fjorten og slutter. Det er litt skummelt. o_O

Men joja. Gratulerer. Selv har jeg ingen planer om å slutte.:love:

Sprite eller annen sitronbrus! Var faktisk ikke så værst som man skulle tro det var. Er englands nasjonaldrikk eller noe tror jeg.

Englands nasjonaldrikk burde være te.

Tror det heter Panach på et eller annet språk, sånn sitronøl.

Det dere snakker om heter Shandy. :wee:

Lenke til kommentar

Mer øl. Hvis du ikke liker øl, så har du enten ikke drukket nok, eller så har du drukket for mye. I ditt tilfelle vil jeg gjette på det første.

Jeg drakk guinness light i går. Vi fikk de siste 2 den kvelden. Smakte Budweiser:/ Skikkelig bunnslamgæsj.

Lenke til kommentar

Mer øl. Hvis du ikke liker øl, så har du enten ikke drukket nok, eller så har du drukket for mye. I ditt tilfelle vil jeg gjette på det første.

Jeg drakk guinness light i går. Vi fikk de siste 2 den kvelden. Smakte Budweiser:/ Skikkelig bunnslamgæsj.

Hva i all verden er galt med Budweiser? Oo da har du drukket feil Budweiser. Oo Valig guinees er jo.. :love:

Lenke til kommentar

Så må jeg tvinge i meg masse øl for å få det til å smake godt?

Synd vi ikke hadde sitron heller. Ikke sånn på flaske engang :( . Kan prøve med ananas saft.

Lenke til kommentar
*snip* Kan prøve med ananas saft.

Vær så snill, ikke bland ananas i Corona-en. Om du ikke liker øl er det greit, men ikke ødelegg ølet med ananas ._.

Nja, ble bedre, men ikke noe godt. Blandet bare litt oppi et glass. Tror det blir til at jeg heller ut resten av ølet.

Lenke til kommentar
Hva i all verden er galt med Budweiser? Oo da har du drukket feil Budweiser. Oo Valig guinees er jo.. :love:
Guiness kan man jo ikke drikke seg full på, man blir for mett. :p

Hvorfor sier alle det der? "Blablah, det er jo et helt måltid en halvliter med guinness jo."

NEI, det er ikke det. Åssen magemål er det på dere a.. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...