Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Sprite eller annen sitronbrus! Var faktisk ikke så værst som man skulle tro det var. Er englands nasjonaldrikk eller noe tror jeg. Englands nasjonaldrikk burde være te. Tror det heter Panach på et eller annet språk, sånn sitronøl. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Slutta med snus etter 01.01.08 Befriende. Du er fjorten og slutter. Det er litt skummelt. o_O Men joja. Gratulerer. Selv har jeg ingen planer om å slutte. Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Sprite eller annen sitronbrus! Var faktisk ikke så værst som man skulle tro det var. Er englands nasjonaldrikk eller noe tror jeg. Englands nasjonaldrikk burde være te. Tror det heter Panach på et eller annet språk, sånn sitronøl. Det dere snakker om heter Shandy. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Blir jo helt depressiv av å lese gjennom deppetråden. :< Så ikke gjør det. Les "ting som er hyggelige og gjør deg glad" Flere enn meg som blir glade av fine smil selv om de ikke er til deg? Yeey Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det dere snakker om heter Shandy. Det stemmer, ja. Men på et eller annet språk heter det Panach. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Mer øl. Hvis du ikke liker øl, så har du enten ikke drukket nok, eller så har du drukket for mye. I ditt tilfelle vil jeg gjette på det første. Jeg drakk guinness light i går. Vi fikk de siste 2 den kvelden. Smakte Budweiser:/ Skikkelig bunnslamgæsj. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det dere snakker om heter Shandy. Det stemmer, ja. Men på et eller annet språk heter det Panach. Lol, I rock. Shandy. mhh. Ingefærøl. Kanskje prøve det en gang Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Mer øl. Hvis du ikke liker øl, så har du enten ikke drukket nok, eller så har du drukket for mye. I ditt tilfelle vil jeg gjette på det første. Jeg drakk guinness light i går. Vi fikk de siste 2 den kvelden. Smakte Budweiser:/ Skikkelig bunnslamgæsj. Hva i all verden er galt med Budweiser? Oo da har du drukket feil Budweiser. Oo Valig guinees er jo.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Mer øl. Hvis du ikke liker øl, så har du enten ikke drukket nok, eller så har du drukket for mye. I ditt tilfelle vil jeg gjette på det første. Så må jeg tvinge i meg masse øl for å få det til å smake godt? Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Sprite eller annen sitronbrus! Var faktisk ikke så værst som man skulle tro det var. Er englands nasjonaldrikk eller noe tror jeg. Synd vi ikke hadde sitron heller. Ikke sånn på flaske engang . Kan prøve med ananas saft. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://www.ripleys.com/ask-the-vault.php Hmm... Dette må være et resultat av kibs? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et annet spørsmål er vel hvorfor du absolut skal drikke øl en søndag natt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Budweiser er jo nesten vann. Guinness er jo helt latterlig godt, men ikke den fordærva greia vi fikk i går Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Digg da, fri i morgen Mindre digg å tenke på at en dag kommer en syking på skolen .. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 *snip* Kan prøve med ananas saft. Vær så snill, ikke bland ananas i Corona-en. Om du ikke liker øl er det greit, men ikke ødelegg ølet med ananas ._. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva i all verden er galt med Budweiser? Oo da har du drukket feil Budweiser. Oo Valig guinees er jo.. Guiness kan man jo ikke drikke seg full på, man blir for mett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et annet spørsmål er vel hvorfor du absolut skal drikke øl en søndag natt? Fordi jeg har 6 Corona Extra liggende (fikk de gratis) og lurte på hvordan de smaker, så ville jeg finne det ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et annet spørsmål er vel hvorfor du absolut skal drikke øl en søndag natt? Hvorfor ikke? Det er aldri et upassende tidspunkt for en god og kald øl Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, tards. Jeg kryper til sengs. Er skole i morgen. Med. eldre historie. Så ja! Vi snakkes i morgen, fra 0830 og utover, regner jeg med. Nattapådere! *klemme alle som vil ha klem* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Urettfeigis! Jeg vil også ha eldre historie. Alt jeg har fått servert på VGS er nyere historie (1850++). På u.skolen var vi så vidt innom eldre historie, men sjelden lengre tilbake enn 1400-tallet, og de klarte å unngå alle de spennende delene og sånn :< Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 *snip* Kan prøve med ananas saft. Vær så snill, ikke bland ananas i Corona-en. Om du ikke liker øl er det greit, men ikke ødelegg ølet med ananas ._. Nja, ble bedre, men ikke noe godt. Blandet bare litt oppi et glass. Tror det blir til at jeg heller ut resten av ølet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva i all verden er galt med Budweiser? Oo da har du drukket feil Budweiser. Oo Valig guinees er jo.. Guiness kan man jo ikke drikke seg full på, man blir for mett. Hvorfor sier alle det der? "Blablah, det er jo et helt måltid en halvliter med guinness jo." NEI, det er ikke det. Åssen magemål er det på dere a.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg