Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La meg gjette. Du var ute å svinget seddelen og ble forført av en smekker kvinne. Kvelden endte i elskov men dagen etter kommer angeren og skyldfølelsen?

 

Faktisk så tar du feil der. Jeg svinger aldri seddelen og blir ikke forført av smekre kvinner, jeg blir ikke forført av kvinner i det hele tatt. Jeg har fått flere tilbud fra menn i det siste faktisk - det er da noe, selv om jeg ikke svinger den veien selv.

Lenke til kommentar
La meg få presentere kvaliteten i Mat og drikke-kategorien!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=86425&hl=

 

 

Edit: (tråden må utvilsomt ha hatt sitt opphav i OT-baren..) :mrgreen:

Ahaha! Nå lo jeg godt!

 

La nå damene og transene drikke det de vil.

 

:!:

 

 

edit:

Du har jenter som innrømmer at de kun bryr seg om kalorier, du har jenter som gjør det men ikke innrømmer det. Og tilslutt de som ikke klarte å styrer kaloriinntaket og ser ut som SACCOSEKKER idet de bretter seg ut over sofaen!!!!!

 

:rofl:

Endret av basskuk
Lenke til kommentar

Basskuk? Er du og Bazukh den samme - eller har du bare kopiert avatar, signatur og vridd på navnet til vedkommende? Jeg var av den oppfatning at Bazukh ikke hadde kuk, men heller var en hyggelig ung dame.

 

Jeg smakte IRN BRU for noen dager siden - det var jævla oppskrytt. Smakte som en blanding av utvannet Villa og sitronbrus.

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Basskuk? Er du og Bazukh den samme - eller har du bare kopiert avatar, signatur og vridd på navnet til vedkommende? Jeg var av den oppfatning at Bazukh ikke hadde kuk, men heller var en hyggelig ung dame.

 

Jeg smakte IRN BRU for noen dager siden - det var jævla oppskrytt. Smakte som en blanding av utvannet Villa og sitronbrus.

Hint hint, visningsnavnhistorikk.

Lenke til kommentar
Basskuk? Er du og Bazukh den samme - eller har du bare kopiert avatar, signatur og vridd på navnet til vedkommende? Jeg var av den oppfatning at Bazukh ikke hadde kuk, men heller var en hyggelig ung dame.

Jeg klarte i et oppspilt øyeblikk å si at jeg skulle endre nick til basskuk(noe diverse forumfolk har hobbynavngitt meg) om det blei TG09.

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...