Datasmurf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trodde .no-domener var dyre jeg. De var i alle fall det, jeg syns å huske at jeg sparte utrolig med penger for å gå for et .com i hine hårde dager Oh well. Snuffen min er kommet og jeg er glad, jeg aner ikke hvilke bivirkninger dette har på meg, men så lenge jeg klarer meg uten sigg og snus, skal jeg være happytard for en stund. Pöschl Og snart skal jeg til Trondhjem for å handle MIDI-kabel og bøker, woowoo! *hoppe rundt for seg selv* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du må vel ha et selskap i Brønnøysundregistret for å kunne registrere .no ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 to times pause til neste forelsening. What to do? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg vedder på at dere har savnet meg kafeen. Jeg har vært borte i 3 dager! Nå er jeg tilbake igjen - litt i alle fall. Jeg utnevner meg selv til "årets idiot", noen innvendinger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva har du gjort, Q? Daniel, du kan fortelle meg hvordan vær og temperatur i Trondhjem er i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har ikke merket at du har vært vekke. Hvorfor er du årets idiot? Jeg vet om en som er merfortjent til den tittelen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tempen i Trondheim er flott Smurfen. Det er sol og nesten skyfritt. Vel, jeg vet ikke om jeg vil si det høyt faktisk, men det er sant - jeg fortjener idiotprisen. Har du ikke oppdaget at jeg har vært borte Eple? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ah, flotte greier. Da blir det shorts og t-skjorte, slik jeg hadde planlagt. Orker ikke stresse med mer egentlig uansett. Er jo bare ei helg ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg vedder på at dere har savnet meg kafeen. Jeg har vært borte i 3 dager! Nå er jeg tilbake igjen - litt i alle fall. Jeg utnevner meg selv til "årets idiot", noen innvendinger?Ikke på noen måte. velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trondheim->14 grader. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Bare 14? Her sporter vi 16 Oh well, jeg overlever hovedsaklig stort sett temp over -15 jeg Hvor skadelig er det å sniffe snuff forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Å du skal hva i helgen? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ah, flotte greier.Da blir det shorts og t-skjorte, slik jeg hadde planlagt. Orker ikke stresse med mer egentlig uansett. Er jo bare ei helg ... Du skal til Trondheim i helga? Da blir det kanskje en pils eller en kaffe en dag? Ikke på noen måte. velkommen tilbake. Takk. Trondheim->14 grader. Joda, men det er flott temp i sola. Det er litt kald vind da, men nå er jo jeg på Støren, så det kan jo være litt forskjell faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Været idag er ikke å forakte nei, er mer eller mindre perrrrfeckt- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvorfor fortjener du idiotprisen? Nei, men jeg er litt distré for tiden. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kva heiter denne sangen som er med på denne Videoen? Den i dansen.. http://www.youtube.com/watch?v=6f7AbpvyHcE...feature=related Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvorfor fortjener du idiotprisen? Jeg er enkel Eple, jeg er alt for enkel. Det er problemet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvorfor fortjener du idiotprisen? Jeg er enkel Eple, jeg er alt for enkel. Det er problemet. La meg gjette. Du var ute å svinget seddelen og ble forført av en smekker kvinne. Kvelden endte i elskov men dagen etter kommer angeren og skyldfølelsen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) La meg få presentere kvaliteten i Mat og drikke-kategorien! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=86425&hl= Edit: (tråden må utvilsomt ha hatt sitt opphav i OT-baren..) Endret 12. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 La meg få presentere kvaliteten i Mat og drikke-kategorien! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=86425&hl= Legg merke til at det er en gammel tråd fra før det fantes en mat & drikke-kategori. Jeg tipper denne lå under det som het "søppel" før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg