Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ? Har vi ikke en underkategori som heter Fluebinding da?

Kunne sverge på at jeg så den her om dagen ...

Sikkert en practical joke fra en av overherrene til ære for Fargoth, den kvalitetsbevisste.

Det kommer, merk mine ord. Men den enorme ekspanderingen må jo få konsekvenser etter hvert, jeg nekter å tro at diskusjon.no er norges største debattforum i 2058. Kanskje sprekker hele nettverket til slutt i en stor smørje av brukergenerert slagg, for så å stige opp igjen av sølen i reinkarnert form som et diskusjonsforum av kvalitét?
Lenke til kommentar
Kanskje sprekker hele nettverket til slutt i en stor smørje av brukergenerert slagg, for så å stige opp igjen av sølen i reinkarnert form som et diskusjonsforum av kvalitét?

Kanskje. Selv merker jeg at det blir vanskeligere og vanskeligere å bidra med kvalitet jo nærmere advarselsprosenten min kommer hundre.

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Kanskje sprekker hele nettverket til slutt i en stor smørje av brukergenerert slagg, for så å stige opp igjen av sølen i reinkarnert form som et diskusjonsforum av kvalitét?

Kanskje. Selv merker jeg at det blir vanskeligere og vanskeligere å bidra med kvalitet jo nærmere advarselsprosenten min kommer hundre.

Det der var et vellykket forsøk på humor! Det trakk så smått i smilebåndet nå.

Anngående advarselsprosenten, b|real kan sikkert dra i et par spaker hvis du har cash, han sliter tross alt med gjeld og inkassoer. :p

Lenke til kommentar

Er alltid like skøy å surfe på Gaysir og finne gamle kjente, folk du har vokst opp med og sambygdinger generelt der.

Du hadde mistanken, men fikk aldri bekreftelse, før du plutselig finner dem der :p

Også "interessant" å se hvor mange menn på 30+ som er ute etter sex og slaver fra der jeg kommer fra.

Lenke til kommentar
Åh, men vi har mer! Dyrehold , Hus, hage og oppussing, Ferie og reise, Familie og barn (der var den), Trafikk, Motorsport, Båt, Bilpleie, lakk og karosseri (joda..), Ballspill, Egenprodusert litteratur, Arrangementer, fest og uteliv , Orientering, Klær og kosmetikk, Mat og Drikke, Utendørsidrett, Odds og tipping, Jakt og fiske, ja til og med Bedriftsidrett og Ski har egne kategorier. Hvorfor Mor og Barn eller fluebinding ikke har egne kategorier er for meg et mysterium.

For ikke å snakke om "birøkting", "sjakk", "flymekanikk", "ku, fe og kalv" og "draco-heads"

Lenke til kommentar

Ok, så jeg har entrepenørskap nå, og vi er i en gruppe på seks. VI har to timer på å etablere en forretningsplan for en nettavis.

Jeg er juristen, og må etablere selskapet, passe på arbeidsloven, etc.

Går på VG2.

Noen gode hint/linker, på hva jeg burde gjøre? Oversikt over lover?

Lenke til kommentar

Faen, nå skulle jeg vært i elevrådsmøte på skolen, men forum, mat og musikk er så mye bedre.

Mener forresten å ha hørt at et .no domene ikke koster så særlig mye.

Hvis du tenker på å skaffe et er vel sikkert ikke prisen den største hindringen.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...