Arinomi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg skal definitivt flytte sørover etter endt lærlingetid. Mulig jeg går lærling der nede også, hvem vet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Sortland har jo en stor Opplysningen 1881-avdeling og lassevis med butikker. Jeg har veldig vanskelig for å tro at det er noe annet enn latskap som gjør at du er arbeidsledig. Red.: Hm. De to IT-jobbene du snakket om var sikkert på Opplysningen, når jeg tenker meg om. Endret 11. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sortland har jo en stor Opplysningen 1881-avdeling og lassevis med butikker. Jeg har veldig vanskelig for å tro at det er noe annet enn latskap som gjør at du er arbeidsledig. Red.: Hm. De to IT-jobbene du snakket om var sikkert på Opplysningen, når jeg tenker meg om. Som sagt, jeg prøver heller og få meg jobb innenfor fagområdet mitt i 1-2 måneder, enn og begynne rett på nordlaks som "fiske sløyer". Så, kjeft på deg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Plz, ikke si sånt. Brukere på kvinneguiden tror google er et virus.Nettop derfor bør de også holde seg til sitt forum. Når forumet til slutt har endt opp 30/70 IT/Totalt ubeslektede emner, betyr det at et overveldende flertall av brukere som har liten eller ingen interesse av hardware/softeware menger seg med resten. Resultatet er et forum bestående av en stor andel barn og kvisekonfirmanter samt en enda større andel mennesker som heller diskuterer sport, helseproblemer eller bil. Det endelige utfallet er at diskusjon.no blir vasset ut i middelmådighet og stadig nermer seg nivået til VG-diskusjon. Om noen år kjøpes vel IT-avisen opp også, og integreses med diskusjon.no... Edit: Jeg ser det for meg: Nyhet! Diskusjon.no utvides betydelig - knyttes opp mot IT-avisen.no." Endret 11. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er fortsatt få/ingen diskusjon.no-brukere som tror google er et virus, damnit. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Som sagt, jeg prøver heller og få meg jobb innenfor fagområdet mitt i 1-2 måneder, enn og begynne rett på nordlaks som "fiske sløyer". Så, kjeft på deg. Is kool. Jeg ville nok gjort det samme. Jeg bare reagerte på at du sa at ingen ville ansette deg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er fortsatt få/ingen diskusjon.no-brukere som tror google er et virus, damnit. Eller som er sjalu på Unix. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Den husker jeg. God damn it altså. Skarstad, ser i etterkant at den burde vært endra til "det er vist ingen innenfor ikt-miljøet i sortland og omegn som vil ansette meg". Får meg sikkert jobb bak kassa på rimi om det skulle være det Endret 11. september 2008 av Pasient Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er fortsatt få/ingen diskusjon.no-brukere som tror google er et virus, damnit.Hadde man stilt spørsmålet i de rette kategoriene ser jeg ikke bort i fra at det finnes slike individer her også. Jeg synes forøvrig at tilbudet rundt fødsel og graviditet er mangelfullt her på diskusjon.no, og jeg foreslår opprettelsen av kategorien baby og spedbarn for å imøtekomme dette behovet. Kanskje kan man utvide denne kategorien på samme måte som med sport også, med å integrere forum.babyverden.no? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 SPAR MEG FOR BABYER. Sånn seriøst, vær så snill. Ingen babyer. De skremmer meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) forum.babyverden.no "Flest brukere online var 27481 den 12.01.2006 18:38:05." Skeptisk. Men dæven det var stort. Nesten like mange innlegg postet der som på diskusjon, jo. Endret 11. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 SPAR MEG FOR BABYER. Sånn seriøst, vær så snill. Ingen babyer. De skremmer meg. babyfobi. *knis* Det verste en baby kan gjøre er å spy deg opp etter ankelen eller hyle og skrike, ja selv mor ville overlevd et angrep fra en baby. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har ingen tro på at den ungen kan skade meg fysisk. Men noe som verken kan gå eller snakke, og bare oser "ansvar".. DET skremmer meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Babyer skal ikke ligge på gulvet alene. O_O Er du SYK, fargoth?! O_O Lucas og Leander ligger i sofaen. De gulper forresten aldri. Eller. Nesten aldri. Men uansett: Babyforum? Vi har familie og... et eller annet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Men uansett: Babyforum? Vi har familie og... et eller annet. Vi har også "Dekk & felg", "Webkamera", "Amerikansk fotball", "Innebandy", "TOPPfotballkort", "Turn", "Svømming", "Vektløfting", "Trav" (Alvorlig?), "Golf" og "Orientering". Endret 11. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Babyer skal ikke ligge på gulvet alene. O_OEr du SYK, fargoth?! O_O Lucas og Leander ligger i sofaen. De gulper forresten aldri. Eller. Nesten aldri. Men uansett: Babyforum? Vi har familie og... et eller annet. Det er jeg fullstendig klar over, er selv onkel til to småtasser og jeg merker hvordan konsentrasjonen fyker i taket når ansvaret for deres liv og helse faller på meg. De behandles som porselen, for de er jo så myke i begynnelsen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Søren snute, da. Jeg går glipp av kvalifiseringen til norgesmesterskapet i stein, saks, papir på Samfundet i morgen. Jeg vil ikke til Oslo likevel. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fuck dette. Leggetid ftw ^^ NATTA! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Men uansett: Babyforum? Vi har familie og... et eller annet. Vi har også "Dekk & felg", "Webkamera", "Amerikansk fotball", "Innebandy", "TOPPfotballkort", "Turn", "Svømming", "Vektløfting", "Trav (Alvorlig?)", "Golf" og "Orientering". Åh, men vi har mer! Dyrehold , Hus, hage og oppussing, Ferie og reise, Familie og barn (der var den), Trafikk, Motorsport, Båt, Bilpleie, lakk og karosseri (joda..), Ballspill, Egenprodusert litteratur, Arrangementer, fest og uteliv , Orientering, Klær og kosmetikk, Mat og Drikke, Utendørsidrett, Odds og tipping, Jakt og fiske, ja til og med Bedriftsidrett og Ski har egne kategorier. Hvorfor Mor og Barn eller fluebinding ikke har egne kategorier er for meg et mysterium. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hæ? Har vi ikke en underkategori som heter Fluebinding da? Kunne sverge på at jeg så den her om dagen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg