fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Synes det nesten er morsomt å se han febrilsk prøve å forsvare dem. De er nok ikke like revolusjonerende som han selv håper.. Jeg må ha ny harddisk snart. Jeg har funnet dokumentarenes mekka av torrentsider og holder på å gå tom for plass. Jeg kjenner situasjonen.. Endret 11. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er nesten litt ille? Hehe! Og du begynte nettop å poste her? Og han har sannsynligvis 25 posts pr. side. Jeg posta her noen ganger for lenge sia, men har vært nokså sporadisk! Hehe! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har visst over 6% av alle innlegg i tråden. Det er mer enn et innlegg per side. Faktisk så utgjør postene dine her alene 4,45% av HELE "Sosialt"-kategorien. For å sammenligne: I OT-baren vil det tilsvare ca. 54 000 poster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg syns det er skremmende at jeg fortsatt har andreplassen Hadde håpt Eple eller noen andre hadde rast fra meg by now. Vanskelig å slutte og poste også, selv om jeg føler jeg har roa ned betraktelig. Jeg spammer ikke RPP lenger engang! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg synes det er skremmende nok at jeg klatrer. Men så lenge sosiallivet ikke går i stå, fungerer det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg savner Hylo. :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg har ikke akkurat postet i overflod jeg heller. Mest fordi dette gikk fra å være en av de beste trådene på forumet til å være en jævla drittråd som blir kjedeligere og kjedeligere for hver dag som går. Hver gang noen PRØVER å gjøre et forsøk på å holde en samtale i gang kommer noen inn midt i samtalen med et "Hei! Skjer? Hehe Edit: Eller enda bedre! Menneskene uten noen form for interesse for noenting, som begynner å sutre hver gang en samtale om annet enn hva man hadde til middag går over mer enn tre innlegg blir det "Øyh, ta det i ****-forumet, da". Endret 11. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg takler ikke "Hehe", det er så negativt ladd. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg savner Hylo. :/ Spam Facebook-siden hans med lignende meldinger. Og forumet. Jeg gjør det stadig vekk; det er gøy. (Ikke fordi Hylo er borte, da; Hylo er lamesauce.) Pluss: Han kan lese det når han kommer hjem. Endret 11. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tråden har for lite tomat ulf, helvette forumet har for lite tomat ulf. På den andre siden burde hardware/software-delen av forumet blitt splittet til et eget lite forum.hardware.no (med OT-baren på slep), så kunne kvinneguiden.no-forumet blitt integrert med resten av det gjenstående forumet slik at forum.diskusjon.no besto av TOPP-FOTBALLKORT bytteforum, kvinneguiden sitt forum, sex og samliv, hus og hage, religiondrittslengingsdelen og resten av bil,båt,matlaging o.l pissekategoriene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Plz, ikke si sånt. Brukere på kvinneguiden tror google er et virus. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg vil også ha tomat-ulf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ooh, jeg også. Han har bra innlegg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ingenting er som følelsen av og ligge i senga, iført kun en bokser, med laptoppen på fanget, deiligst.no sin videochat oppe og der ligger du. Og tenker at "shit, jeg har ingenting og gjøre fordi jeg er arbeidsledig og det er tydeligvis ingen som vil ansette meg" Jesus christ, jeg er så fuckings ødelagt For og bli med diskusjonen så stemmer jeg for mer spam! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ingenting er som følelsen av og ligge i senga, iført kun en bokser, med laptoppen på fanget, deiligst.no sin videochat oppe og der ligger du. Og tenker at "shit, jeg har ingenting og gjøre fordi jeg er arbeidsledig og det er tydeligvis ingen som vil ansette meg" Jesus christ, jeg er så fuckings ødelagt For og bli med diskusjonen så stemmer jeg for mer spam! Har du gjort noen forsøk da? På å få jobb, mener jeg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor bor du? Arbeidsmarkedet skal jo være særdeles godt nå for tiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor bor du? Arbeidsmarkedet skal jo være særdeles godt nå for tiden. Det er faktisk slik at dersom du er hakket over kronisk ubrukelig og behersker en elementær form for norsk, kastes jobbtilbudene etter deg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har du gjort noen forsøk da? På å få jobb, mener jeg? Søkt to plasser. De eneste to plassene jeg fant som var på utikk etter "datafolk". Hvor bor du? Arbeidsmarkedet skal jo være særdeles godt nå for tiden. Sortland, vesterålen. Tenkte jeg skulle prøve og søke på jobber som faktisk var relatert til utdannelsen min, før jeg endte opp med og sløye fisk. ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kunne faktisk vært en ide å forlate moren din og pelle seg litt sørover? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Joda. Har vurdert det. Har jo en kompis som flytta til kr.sand nå nettopp, han sier det er fantastisk der. Så kanskje, men vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg