Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Synes det nesten er morsomt å se han febrilsk prøve å forsvare dem. :wee:
De er nok ikke like revolusjonerende som han selv håper..

 

Jeg må ha ny harddisk snart. Jeg har funnet dokumentarenes mekka av torrentsider og holder på å gå tom for plass. :(
Jeg kjenner situasjonen..

 

88706305tg1.png

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke akkurat postet i overflod jeg heller. Mest fordi dette gikk fra å være en av de beste trådene på forumet til å være en jævla drittråd som blir kjedeligere og kjedeligere for hver dag som går. Hver gang noen PRØVER å gjøre et forsøk på å holde en samtale i gang kommer noen inn midt i samtalen med et "Hei! Skjer? Hehe

 

Edit: Eller enda bedre! Menneskene uten noen form for interesse for noenting, som begynner å sutre hver gang en samtale om annet enn hva man hadde til middag går over mer enn tre innlegg blir det "Øyh, ta det i ****-forumet, da".

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Tråden har for lite tomat ulf, helvette forumet har for lite tomat ulf.

 

På den andre siden burde hardware/software-delen av forumet blitt splittet til et eget lite forum.hardware.no (med OT-baren på slep), så kunne kvinneguiden.no-forumet blitt integrert med resten av det gjenstående forumet slik at forum.diskusjon.no besto av TOPP-FOTBALLKORT bytteforum, kvinneguiden sitt forum, sex og samliv, hus og hage, religiondrittslengingsdelen og resten av bil,båt,matlaging o.l pissekategoriene.

Lenke til kommentar

Ingenting er som følelsen av og ligge i senga, iført kun en bokser, med laptoppen på fanget, deiligst.no sin videochat oppe og der ligger du. Og tenker at "shit, jeg har ingenting og gjøre fordi jeg er arbeidsledig og det er tydeligvis ingen som vil ansette meg"

 

Jesus christ, jeg er så fuckings ødelagt :p

 

For og bli med diskusjonen så stemmer jeg for mer spam!

Lenke til kommentar
Ingenting er som følelsen av og ligge i senga, iført kun en bokser, med laptoppen på fanget, deiligst.no sin videochat oppe og der ligger du. Og tenker at "shit, jeg har ingenting og gjøre fordi jeg er arbeidsledig og det er tydeligvis ingen som vil ansette meg"

 

Jesus christ, jeg er så fuckings ødelagt :p

 

For og bli med diskusjonen så stemmer jeg for mer spam!

Har du gjort noen forsøk da? På å få jobb, mener jeg?

Lenke til kommentar
Har du gjort noen forsøk da? På å få jobb, mener jeg?

 

Søkt to plasser. De eneste to plassene jeg fant som var på utikk etter "datafolk".

 

Hvor bor du? Arbeidsmarkedet skal jo være særdeles godt nå for tiden.

 

Sortland, vesterålen.

 

Tenkte jeg skulle prøve og søke på jobber som faktisk var relatert til utdannelsen min, før jeg endte opp med og sløye fisk. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...