Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aalton: Avataren din er dum, det heter "you're stupid." Oh, the irony. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Iceman OPPMERKSOMHET Kvelden er fullkommen! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det skal være ord som står i ordboken når du skal prøve å finne noe som rimer. Ikke oppfunnede ord, imo. Nei, jeg leste "latterkongen er den eneste uten bart" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå føler jeg det er litt bedre stemning her. Jeg ligger i senga og hører på CCR. Hva bedriver dere? Jeg nekter å svare deg før jeg har fått en unnskyldning. Ok, unnskyld for min vankundige oppførsel. Håper vi kan være venner nå og være mer aimable overfor hverandre. Hokkei? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Iceman OPPMERKSOMHET Kvelden er fullkommen! Hvis du er klovn, then I DO love a clown by midnight. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aalton: Avataren din er dum, det heter "you're stupid." Oh, the irony. Hvorfor ser du på avataren min? Hva har den med det jeg skriver å gjøre? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Nei, jeg leste "latterkongen er den eneste uten bart" Jeg også Hvorfor skal Latterkongen få så mye oppmerksomhet bare fordi han er 5 år gammel og tard? BTW: Fordi avataren var ny, jeg så på den og lurte på hva som sto der. Endret 13. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, unnskyld for min vankundige oppførsel. Håper vi kan være venner nå og være mer aimable overfor hverandre. Hokkei? Tilgitt. Jeg hører på musikk og skal ta meg en røyk før leggetid, tenkte jeg. Forpeste lungene mine litt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Med Coroña. Legg en limebåt i flaskehalsen og drikk. NAM! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det at det ikke er i ordboken ennå, viser bare hvor trege norsk språkråd eller hvem faen som har med det å gjøre er til å behandle søknader. Må være 3-4 år siden de første forslagene om at tølse skulle bli et nytt ord som både rimte på pølse og var det motsatte av tørst (som i sulten - mett). Selv tror jeg jeg har brukt ordet nå og da siden før den tid også. Står kul (ikke subjektiv, men adjektiv) i ordboka enda? Sist jeg sjekka gjorde det ikke det, og jeg fikk pes fra læreren for å bruke det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det skal være ord som står i ordboken når du skal prøve å finne noe som rimer. Ikke oppfunnede ord, imo. Nei, jeg leste "latterkongen er den eneste uten bart" t'en er like ved n'en da Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hvorfor skal Latterkongen få så mye oppmerksomhet bare fordi han er 5 år gammel og tard? Jeg vet ikke, dette må gjøres noe med! Jeg synest det var litt sært å lese at det var en million maur per. innbygger på jorden... o.O clvn; Et perfekt eksempel på et menneske uten et liv, som ikek har bedre i finne på? Right Endret 13. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Med Coroña. Legg en limebåt i flaskehalsen og drikk. NAM! Synd vi ikke har lime da og butikken stengte klokken 23.00 . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Mer øl. Hvis du ikke liker øl, så har du enten ikke drukket nok, eller så har du drukket for mye. I ditt tilfelle vil jeg gjette på det første. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan blande med øl for å få det til å smake godt? Sprite eller annen sitronbrus! Var faktisk ikke så værst som man skulle tro det var. Er englands nasjonaldrikk eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Blir jo helt depressiv av å lese gjennom deppetråden. :< Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, unnskyld for min vankundige oppførsel. Håper vi kan være venner nå og være mer aimable overfor hverandre. Hokkei? Tilgitt. Jeg hører på musikk og skal ta meg en røyk før leggetid, tenkte jeg. Forpeste lungene mine litt. Slutta med snus etter 01.01.08 Befriende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 OMFG Yo-naz! DET DER! Er magi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg