Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er selvkost hellemyr . Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er melk og farlig for tennene? Hva f*en tåler egentlig de stakkars tennene våre? Ikke mye:( Jeg måtte borre FIRE ganger forrige uke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *Skåler med alle i Kafeen med sitt glass Mozell* Jeg har da ikke gitt deg noen mozell oÔ Han nyter medbrakt! :o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil ha et glass emd julebrus, noen som har noen rester? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror jeg skal borre 3 tenner på fredag. Jeg suger med tannhygiene. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser ut som jeg kanskje begynner å skrive her jo Så gøy. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er selvkost hellemyr . Går jeg nå for å hente noe å drikke, så risikerer jeg bare at tråden har 200 stk fler inlegg, og alle har drukket opp og det blir ingen skåling. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er melk og farlig for tennene? Hva f*en tåler egentlig de stakkars tennene våre? Ikke mye:( Jeg måtte borre FIRE ganger forrige uke Uffda, det høres ikke så digg ut. Jeg har bare borret én gang, på tross av at jeg alltid har vært veldig dårlig med tannstell. Sterke tenner FTW! (Så om et par-tre år popper hullene frem på rekke og rad, og jeg ender opp med gebiss i en alder av 20...) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Å Jeg glemte jo helt å si gratulerer til oss! Forumcaféen, woho! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 oppdaget nettop at denne var åpnet... Hei hei alle sammen,27 pålogget allerede ikke verst.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har aldri hatt hull i tennene. =D Og jeg bruker et halvt minutt på å pusse dem. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, du kan vel kalle det det, Moonshield. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Han nyter medbrakt! :o WHAT!? Jaja, jeg har skaffet mere brus til de som vil ha nå. Står på benken så det er bare å forskyne seg. Ja, jeg er for lat til å helle oppi til alle... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget. Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget. Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det. Haha leker litt tøff, gjør vi? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det noe form for servering av drikke i denne kafeen, siden alle driver å skåler og sånt? Jeg byr på ekte Absinth Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så, dette er nye SO? Orket ikke lese førsteinlegget. Sorry girl, men hvis du ikke "orker" å lese førsteinnlegget har du ikke noe som helst å gjøre her. Så enkelt er det. I love you. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 å?, hvorfor ikke? Det sier jeg hver gang vi åpner en ny SO, da.. Faen, er det et førsteinnlegg? oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det noe form for servering av drikke i denne kafeen, siden alle driver å skåler og sånt? Mrbjoern is tom, vet ikke om noen flere har jeg har sprite... men ikke pokker om jeg deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg