lceman™ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lurer på hvor lenge jeg kommer til å fortsette å luske i kulissene her uten å skrive noe etter dette innlegget, jeg har totatlt mistet evnen til å skrive meningsløst småpjatt Det bedrer seg vel til neste uke igjen, da er det på tide med et par fantastiske uker med klargjøring av kopimaskiner oppe på Haugenstua igjen, kommer til å sitte klistret til laptopen... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kom over noe morsomme funfacts: -Det er umulig å slikke seg selv på albuen. -Hjernen din består av 80% vann. -Kvinner blunker dobbelt så mye som menn -Ingenting rimer på pølse -Esso betyr bil med motorstopp på Japansk -Lighteren ble oppfunnet før fyrstikken. -Ingenting rimer på pølse. -De fleste lebestifter inneholder fiskeskjell. -Myggspray er ikke avskrekkende for myggen. Myggsprayen blokkerer bare myggens sensorer slik at den ikke vet at du er der. -Esler dreper flere mennesker hvert år enn flyulykker. -Det er flere som dør av å få en kokosnøtt i hode en som blir drept av hai. -Øyet til en struts er større enn hjernen dens. -Hjerterkongen er den eneste som ikke har bart. -En tarantell kan leve i to år uten å spise. -Perler smelter i eddik. -Skilpadder kan puste gjennom baken. -En pingvin kan hoppe nesten to meter rett opp. -Matte: 111.111.111 ganget med 111.111.111 gir svaret 12345678987654321 -Over 75% av de som leser dette har prøvd å slikke seg på albuen. -For hvert menneske i verden finnes det 1 million maur. Og; maur sover ikke -Barbies fulle navn er Barbara Millicent Roberts. -Du må gå 80 kilometer hver dag for at kroppen din skal få like mye trim som øynene dine -En gullfisk blir hvit hvis den oppholder seg i et mørkt rom i noen år. (Ikke prøv!) -Gutter har større sjanse for å bli keivhendt enn jenter -Mona Lisa (maleriet) har ikke øyenbryn -Regn faller med en fart på rundt 10 kilometer i timen. -Et nys har en fart på over 100 kilometer i timen. -Vi bruker ca. 2 år av livet på å snakke i telefonen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå føler jeg det er litt bedre stemning her. Jeg ligger i senga og hører på CCR. Hva bedriver dere? Jeg nekter å svare deg før jeg har fått en unnskyldning. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratis inngang you say? Holder for meg!*komme løpende til festen* *notere i kalenderen sin* Noen flere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 -Et nys har en fart på over 100 kilometer i timen.-Vi bruker ca. 2 år av livet på å snakke i telefonen. Da jeg kom hit nøs jeg, og så ringte telefonen min. o_O Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aalton: Jeg håper du vet at det første punktet et motbevist evig mange ganger? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Måtte du gi opp ostepølsene dine? Nei, jeg ringte kontofonen og satte på høyttalern, Da ble den redd. Kanskje fordi den hadde for store poter til å taste 1. Uff, tror jeg brukte ca 1 time og 30 min hjem. Sleeeeten når jeg kom inn døra ja.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aalton: Jeg håper du vet at det første punktet et motbevist evig mange ganger? Please, show me Jeg fikk det ikke til.. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, jeg ringte kontofonen og satte på høyttalern, Da ble den redd. Kanskje fordi den hadde for store poter til å taste 1. Uff, tror jeg brukte ca 1 time og 30 min hjem. Sleeeeten når jeg kom inn døra ja.. Jeg blir of redd når jeg ringer kontofonen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratis inngang you say? Holder for meg!*komme løpende til festen* *notere i kalenderen sin* Noen flere? Vi skulle jo være sammen om moroa, så jeg regner med at vi to må samle inn deltakerne her? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kom over noe morsomme funfacts: *snip* Hva med, Ingenting rimer på pølse? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et nys har en fart på over 100 kilometer i timen. Vil det si at det gjør veldig vondt å nyse ut en busemann om du holder hånda di forran nesa i det du nyser? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med, Ingenting rimer på pølse? Er da masse som rimer på pølse Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kom over noe morsomme funfacts: -Det er umulig å slikke seg selv på albuen. -Kvinner blunker dobbelt så mye som menn -Over 75% av de som leser dette har prøvd å slikke seg på albuen. 1. Jeg måtte selvsagt prøve å slikke albuen, selv om jeg har gjort det MANGE ganger før. Gikk ikke. 2. Gunnar Pettersen blunker mer enn alle kvinner tilsammen. 3. Endret 13. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med, Ingenting rimer på pølse? Er da masse som rimer på pølse Ganske mye som rimer med pølse, ja.. Tølse, f.eks.. Meg og Therese har bestemt oss for at det skal bli et ord. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neste innlegg av Eplefe, blir hennes 1000 i denne tråden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som tølse (ord for utørst) Iceman Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med, Ingenting rimer på pølse? Er da masse som rimer på pølse Det er mulig, jeg bare fant dem og synes det var verdt å dele Men siden det er mye som rimer, da får du skrive det opp da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hva med, Ingenting rimer på pølse? Er da masse som rimer på pølse Ganske mye som rimer med pølse, ja.. Tølse, f.eks.. Meg og Therese har bestemt oss for at det skal bli et ord. Grunnen til at jeg sa det var fordi det sto to ganger . Og var det bare meg som leste -Hjerterkongen er den eneste uten bart som Latterkongen er den eneste uten bart? :!: Endret 13. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi skulle jo være sammen om moroa, så jeg regner med at vi to må samle inn deltakerne her? Jaok. Noen har jo ikke noe valg, da. Som NgZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg