Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nesten ikke klær nå mens tingene fra Polen vaskes. Jeg hadde med meg hele garderoben min. O.o

Vært i lignende situasjon. Kom hjem fra Spania og skulle rett til Sverige. Bagasjen derimot kom ikke med fra Spania og jeg hadde fint lite med klær å ha med meg til Sverige. Endte opp med at jeg måtte kjøpe nok klør til å overleve.

Lenke til kommentar
På grunn av en av Dagbladets journalister går nå alle stakkars Dagbladet-leserne rundt og tror at partikkelkollisjonene ved LHC i Cern starter i morgen. Det er selvsagt et busslass med kumøkk. Artikkelforfatter har tydeligvis ikke fått med seg at de ikke har planer om å fyre partikler mot hverandre samme dag som de har testet at maskinen virker. For de som faktisk følger litt med, vet man at selve partikkelkollisjonene først starter den 21. oktober. Men men, skal ikke være lett å være journalist i Dagbladet antar jeg. :\

Åh. Joda, kjempeteit, men jeg klarer liksom ikke bry meg. Det er jo så spennende at dagblad-journalister kan være så dumme de bare vil til etter partikkelkollisjonene. Hihi :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...