Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dark City er 90tallets mest undervurderte Sci-fi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 kiefer er tøff- Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "skriv et kort referat av den ytre handlingen i novella" O_O Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 kiefer er tøff- Jupp, og jeg digger "noir-stemningen" i filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Og skalla barn er alltid kos>: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Han lo stygt, men Sandra syntes han så søt og koselig ut. Jeg gråt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 To andre i klassen min sitter og spiller warcraft 3, og jeg har ikke mitt med D: Jeg vil også spille! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "skriv et kort referat av den ytre handlingen i novella" O_ODen ytre handlingen er akkurat det som skjer, det du leser. Hvis du skulle skrevet en analyse skulle du gått under det du leste og lengre inn i historien og tolket. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=rhJ2ZeLz8dw ELSK! Noen som vil sponse meg med en Springsteen-konsert på neste turne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Åhhh åhhh åhhhhh, nå er det 24 timer siden jeg slappa av sist. Baaaare jobbing og 4 timer søvn. Endeliiiiiiiiig fikk jeg dratt ut en stikkontakt :[ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg ligger hjemme i senga mi i dag jeg. Klarte ikke tanken på å dra på jobb i dag. Har vært syk hele helga og ikke noe tegn til bedring i dag. Jeg skal jo reise på ferie snart, jeg skal ikke være syk da, så jeg skal holde meg hjemme noen dager nå tenker jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg ligger og surfer SuicideGirls. Fy faen, så ufattelig mange dejlige frøkner det er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ser på tv-serien: Pirates of Darkwater jeg ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Yarr, Blackwater ahoy! AVAST YE SCOUNDRELS! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hååårrr, Øystein Sunde spiller på Samfundet i Trondheim ikveld. Klem meg på magen, det blir rakkern meg bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er det idag det? Klokkeslett og inngangspris? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er det idag det? Klokkeslett og inngangspris?Sjekk samfundet.no. Tror du må fikse billetter på forhånd. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hååårrr, Øystein Sunde spiller på Samfundet i Trondheim ikveld. Klem meg på magen, det blir rakkern meg bra. Oh yeah! Gleder meg som en unge. Ang. billetter: Det er utsolgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg