fargoth Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Norsk media i et nøtteskall mann. Vi har pr dags dato ikke et ordentlig godt norsk media som ikke klarer å la være å benytte seg av tabloid-driten.Dagerns nyhetsformidlere er ikke hva det en gang var, dagsrevyen anno 1960 var det betydelig mer sving over, tatt situasjonen til tross; Værmeldingene (i dagsrevyen anno 1960) var med helt fra starten av. Til å begynne med ble det tegnet med fettstift på et plastdekket kant, men i 1964 kunne Kristian Trægde feste symboler med magnet. De første årene var det forholdsvis kummerlige forhold for de som skulle avvikle sendingene og når programmet skulle på lufta, ble en globus hengt opp i en snor som ble snurret rundt mens kameraet gikk, samtidig som en fjernstyrt gramafon spilte kjenningsmelodien. Forøvrig er politiske debattprogrammer noe av det verste jeg ser på TV. Det hele ender alltid i en oppvisning i hersketeknikker og en kamp om å spy ut mest mulig populistisk svada-argumentasjon ovenfor motstanderne, høyest mulig og på kortest mulig tid, mens verten sitter å leker dominerende og engasjert. Hvor ble de seriøse og oppriktig engasjerte politiske figurene som preget etterkrigstiden av? Idealistene med et glødende engasjement og en klar rettning. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hvor ble de seriøse og oppriktig engasjerte politiske figurene som preget etterkrigstiden av? Vi jaget dem bort. Det tar nok ikke lang tid før USA-modellen tar over her også. Æsj, lydkvaliteten var ikke akkurat på topp. Og jeg vil ikke høre Robbie Willams - Supreme på fransk! Og usj så mange bugs. Av og til får jeg velge to kategorien før den nullstiller seg, andre ganger fem-seks. Nei, takke meg til last.fm. Haha. "Positive energic electro", og jeg får Eric Prydz - Call On Me og uante mengder Daft Punk og Fatboy Slim. Endret 9. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1147766.ece Nå ser jeg nesten frem til turen hjem i helga. Finne ut hvem det der er Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det klippet er så underholdene. Håper at Stoltenberg finner ut at han skal gå rundt og holde taler mer alkohol i blodet når han avslutter sin politiske karriere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Han er jo flinkere i fylla enn edru. Mye mindre "eeh"-ing. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dyna er så god og varm. Slemme, slemme skole som tvinger meg opp på et så ukristelig tidspunkt. Blir forbanna og får lyst til å gå amok. Ja, jeg er morragretten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg skal til tannlegen i dag Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Litt av et sammentreff. Jeg skal til tannlegen i morgen. Må på skolen nå. -> Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ha en god dag på skolen da Jeg har forøvrig fri utenom tannlegen da, så det er ikke bare sorger i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Heh, jeg skal til tannlegen på torsdag \o/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 8 timer norsk gramatikk i dag. Blir sikkert gøy... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skal jeg legge den til? Nattevakt på meg i kveld...er bare innom for å få et avbrekk i boka jeg leser. "Jenta som lekte med ild" av Stieg Larsson. Han skriver helt glimrende Er hun i fra Bø? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 8 timer norsk gramatikk i dag. Blir sikkert gøy... Grammatikk er fun-fun-fun! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei Og som om dagen ikke kunne vært bedre, så må jeg sykle til skolen i regn :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Vel, grammatikk er forbanna mye bedre enn f.eks analyse, imo. Og regn er forbanna mye bedre enn hagl. Så.. Don't worry, be happy \o/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skal jeg legge den til? Nattevakt på meg i kveld...er bare innom for å få et avbrekk i boka jeg leser. "Jenta som lekte med ild" av Stieg Larsson. Han skriver helt glimrende Er hun i fra Bø? Harr harr harr. Enten så er jeg helt komplett idiot eller så har noen spilt meg et pek. Jeg har sittet å lest boka hele kvelden...helt utkjørt og desperat forsøk på å holde meg våken...så når vakta endelig er ferdig så går jeg i garderoben, bytter klær..går ut og oppdager at jeg ikke har boka med meg. Så jeg går ned i garderoben men ikke faen om den ligger der! Satan inst i fetthelvett altså, her leser jeg en av de bedre bøkene på lenge og så er boka BORTE??? HVA FAEN??=?=?=????? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er hjemme. Men jeg må fremdeles skrive. :< Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Tror jeg må bli mere aktiv i forumkafeen igjen jeg. Endret 9. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg