Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da får jeg finne meg en som er bedre enn deg istedenfor. Du når ikke opp om det skal være sånn :thumbdown:

Nei! Vil jo ikke miste deg! Det er greit. Du kan ha flere forhold. Men.. da vil jeg være med på morsomme ting.

Selvfølgelig..alt som er gøy skal vi bli med på vi to ^^. Trodde du virkelig noe annet?

Da kan jo jeg forklare meg (selv om du sikkert ikke leser dette innlegget).

DJ_Dark krydret burgerne sine med kanel en gang ved et uhell.

Siden den gang, hver gang han snakker om matlaging foreslår vi kanel som krydder, eller om han snakker om at han er sulten sier vi "Du kan lage burgere?".

Dette forutsatt at ingen har postet et måkebilder.

Han gjorde nemlig den tabbe å fortelle en SO-gjenger at han var redd for måker.

Så måkebilder ble en hyppig gjenganger.

I tillegg hater han LSK, så vi kaller ham gjerne LSK-supporter en gang i blant.

Det er sånn humor som bygger seg opp her inne, og det er en invitasjon til å komme inn i "gjengen" som folk kaller oss, ikke et forsøk på å fryse deg ut.

Fint forklart.

Hva blir jeg mobbet med? Min normale hjerne og forhold til kniver og vold?

Hva slags forhold til kniver og vold? Utdyp nå :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eplefe er jo snill som sola er varm. :p

Er jo AKKURAT det jeg er for faen. Litt småsarkastisk og ironisk, men det tror jeg er genetisk. Blame my parents.

Jeg holdte på å dævve i går natt, rett etter jeg hadde lagt på. Det kom slik sulten bjørn! Stress. Dodge & avoid.

Lenke til kommentar

Altså. Kniver og kutting og blod og sånn er jo gøy. Og NgZ og Pai har tenkt å lage "Klubben for de uten kjønnsorganer". Regner du ut sammenhengen?

Egentlig så begynte det med knivene fordi jeg "truet" min far med kniv en gang. NgZ er redd meg hvis jeg holder en kniv...

Lenke til kommentar
Fint forklart.

Hva blir jeg mobbet med? Min normale hjerne og forhold til kniver og vold?

Ja. Også det at du er sløv. Megasløv. :p

Det er jo NgZ som er sløv. Jeg er ikke sløv!!!

MEn han er blitt "Din bedre halvdel", ergo er du sløv. :p

Jeg holdte på å dævve i går natt, rett etter jeg hadde lagt på. Det kom slik sulten bjørn! Stress. Dodge & avoid.

Måtte du gi opp ostepølsene dine? :ohmy:

Lenke til kommentar

Altså. Kniver og kutting og blod og sånn er jo gøy. Og NgZ og Pai har tenkt å lage "Klubben for de uten kjønnsorganer". Regner du ut sammenhengen?

Egentlig så begynte det med knivene fordi jeg "truet" min far med kniv en gang. NgZ er redd meg hvis jeg holder en kniv...

Castration party! :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg er ganske sikker på at jeg liker deg. :love:

Jeg kjente heller ingen da jeg entret SO6, hvis det er en trøst? ;)

Yey!

Joa, en liten trøst er alltid trøst, og tanken som teller :)

Og nå lærer jeg hvordan jeg overlever på en øde, tropisk øy. Jupp, det skal bli nyttig kunnskap etter å være strandet i regnskogen, lavaområde, savannen, alaska, ørkenen og Oslo sentrum.

Lenke til kommentar

Å guuud! Det hørtes gøy ut! Alle guttene her inne er herved invitert! Gratis inngang! :D

Lenke til kommentar
Gjorde ikke jeg heller. :wee:

Og nå har du (minst) en kjæreste og (minst) en veeeheheeeldig god jentevenn. :wee:

En kjæreste og 5 forlovede, samt en ekstremt god jentevenn som også er en av mine forlovede, pluss flere andre gode venner. :love:

Lenke til kommentar

Å guuud! Det hørtes gøy ut! Alle guttene her inne er herved invitert! Gratis inngang! :D

*notere i kalenderen sin*

Lenke til kommentar
Yey!

Joa, en liten trøst er alltid trøst, og tanken som teller :)

Og nå lærer jeg hvordan jeg overlever på en øde, tropisk øy. Jupp, det skal bli nyttig kunnskap etter å være strandet i regnskogen, lavaområde, savannen, alaska, ørkenen og Oslo sentrum.

Det tror jeg kan være nyttig, ja.

Jeg gikk meg vill på E6 en gang. (True story!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...