chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Why, what cheek! Good heavens! Infidel! People like you go where-we-don't-mention! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Staten og den slags er FAEN ikke logiske. Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet* I know! Jeg ville slippe å dra innom min forrige bopel for å hende den driten der jeg også - det slapp jeg ikke uten å melde adresseendring til Posten først. Kosta noen kroner, men sparte meg for en tur. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan jeg få ett klapp på hodet av noen? Sånn forsiktig flink-pike-du-har-vært-klapp? Jeg har endelig begynt å bruke forumet for å få hjelp til dill og dall. Og begynt å starte emner og greier. Litt stolt nå. ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 L4r5: Hehe. Ikke bare bare å lage sin egen timeplan hva gjelder skole/jobb. Må bare fölge skjemaet...dessverre. Av og til slår det meg bare hvor fokusert samfunnet er på karriere og alt som har med det å gjöre. Skulle heller fokusert på andre medmenneskelige verdier. Jaja. Kanskje det blir sånn en dag. Hvem vet. Nå skal jeg se legge meg i senga og se på Macgyver för jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan jeg få ett klapp på hodet av noen? Sånn forsiktig flink-pike-du-har-vært-klapp? Jeg har endelig begynt å bruke forumet for å få hjelp til dill og dall. Og begynt å starte emner og greier. Litt stolt nå. ^^ Flink du er! *klappe på hodet og klø bak øret* Kan du rulle rundt også? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Flink du er!*klappe på hodet og klø bak øret* Kan du rulle rundt også? Ja, faktisk. Litt dårlig på 360grader enda, men jeg er en jævel på 180. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nie: Errr. Da blir det værre, ja. Du kan få mammaen din til å maile deg kodeopplegget? Det gjorde jeg, da jeg ikke gadd å dra den timen for å hente det \o/ Jeg savnber #so litt, jeg O.o Særlig penisen min. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Litt øving, så klarer du snart 360 også Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nie: Errr. Da blir det værre, ja. Du kan få mammaen din til å maile deg kodeopplegget? Det gjorde jeg, da jeg ikke gadd å dra den timen for å hente det \o/ Jeg savnber #so litt, jeg O.o Særlig penisen min. Altså. Da ringer jeg heller og får henne til å lese høyt. Å få henne til å sende mail hadde tatt lengre tid enn å reise opp og hente det. og det skal nevnes at det er 10-11 timer en vei. x)Jeg også savner #SO. Men er helt dødt der de gangene jeg har vært innom på pur, så jeg gav opp. x) Litt øving, så klarer du snart 360 også Hvorfor? Altså. Hvorfor i svarte skal man egentlig rulle rundt om man allikevel havner i orginalstillingen? Oo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor? Altså. Hvorfor i svarte skal man egentlig rulle rundt om man allikevel havner i orginalstillingen? Oo Tja, godt spørsmål egentlig. Men sånn for å kverulere litt, så ruller man ikke rundt hvis man ikke havner i originalstillingen. Da snur man seg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor? Altså. Hvorfor i svarte skal man egentlig rulle rundt om man allikevel havner i orginalstillingen? Oo Så du kan gå vekk . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Altså. Da ringer jeg heller og får henne til å lese høyt. Å få henne til å sende mail hadde tatt lengre tid enn å reise opp og hente det. og det skal nevnes at det er 10-11 timer en vei. x)Jeg også savner #SO. Men er helt dødt der de gangene jeg har vært innom på pur, så jeg gav opp. x) xD Jeg trodde #SO forsvant, jeg. Hvilken server var det? Så skal jeg sørge for å stikke innom innimellom \o/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ida: Ja. Den serveren der. *peke* Aner ikke, husker ikke, forstod aldri. x) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hm. Prøv å join, så ser jeg om jeg er på riktig sted? O.o Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lettere sagt enn gjort, gitt. Ny PC, mangler den tingen. mIRC? Var det det det het? Ja. Husker ikke hvor jeg skulle i det hele tatt, det lå på favoritter på gamle maskina. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) L4r5: Hehe. Ikke bare bare å lage sin egen timeplan hva gjelder skole/jobb. Må bare fölge skjemaet...dessverre. Av og til slår det meg bare hvor fokusert samfunnet er på karriere og alt som har med det å gjöre. Skulle heller fokusert på andre medmenneskelige verdier. Høres ut som en buddhistisk tankegang. Det er faen ikke mulig å få tak i mrbjoern. Det er nesten slik at jeg vurderer å sende ham en melding. oO Endret 8. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 irchighway.net eller irc.highway.net. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 irchighway.net eller irc.highway.net. Kom på at det var noe sånt, men jeg er jo aleine. Så jeg håpa vel kanskje på at jeg tok feil og at det var en annen server og kanal som var stappfull Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du er ikke der nå lenger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) [gamling modus] Hoho, mIRC var noe jeg brukte for 10 år siden [/gamling modus] Endret 8. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg