Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Staten og den slags er FAEN ikke logiske.

Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet*

I know! Jeg ville slippe å dra innom min forrige bopel for å hende den driten der jeg også - det slapp jeg ikke uten å melde adresseendring til Posten først. Kosta noen kroner, men sparte meg for en tur.

Lenke til kommentar

L4r5: Hehe. Ikke bare bare å lage sin egen timeplan hva gjelder skole/jobb. Må bare fölge skjemaet...dessverre. Av og til slår det meg bare hvor fokusert samfunnet er på karriere og alt som har med det å gjöre. Skulle heller fokusert på andre medmenneskelige verdier.

Jaja. Kanskje det blir sånn en dag. Hvem vet. Nå skal jeg se legge meg i senga og se på Macgyver för jeg tar kvelden.

Lenke til kommentar
Kan jeg få ett klapp på hodet av noen? Sånn forsiktig flink-pike-du-har-vært-klapp?

Jeg har endelig begynt å bruke forumet for å få hjelp til dill og dall. Og begynt å starte emner og greier. Litt stolt nå. ^^

Flink du er!

*klappe på hodet og klø bak øret*

Kan du rulle rundt også?

Lenke til kommentar
Nie: Errr. Da blir det værre, ja. Du kan få mammaen din til å maile deg kodeopplegget? Det gjorde jeg, da jeg ikke gadd å dra den timen for å hente det \o/

Jeg savnber #so litt, jeg O.o Særlig penisen min.

Altså. Da ringer jeg heller og får henne til å lese høyt. Å få henne til å sende mail hadde tatt lengre tid enn å reise opp og hente det. og det skal nevnes at det er 10-11 timer en vei. x)

Jeg også savner #SO. Men er helt dødt der de gangene jeg har vært innom på pur, så jeg gav opp. x)

Litt øving, så klarer du snart 360 også :)
Hvorfor?

Altså. Hvorfor i svarte skal man egentlig rulle rundt om man allikevel havner i orginalstillingen? Oo

Lenke til kommentar
Altså. Da ringer jeg heller og får henne til å lese høyt. Å få henne til å sende mail hadde tatt lengre tid enn å reise opp og hente det. og det skal nevnes at det er 10-11 timer en vei. x)

Jeg også savner #SO. Men er helt dødt der de gangene jeg har vært innom på pur, så jeg gav opp. x)

xD

Jeg trodde #SO forsvant, jeg. Hvilken server var det? Så skal jeg sørge for å stikke innom innimellom \o/

Lenke til kommentar
L4r5: Hehe. Ikke bare bare å lage sin egen timeplan hva gjelder skole/jobb. Må bare fölge skjemaet...dessverre. Av og til slår det meg bare hvor fokusert samfunnet er på karriere og alt som har med det å gjöre. Skulle heller fokusert på andre medmenneskelige verdier.

Høres ut som en buddhistisk tankegang.

Det er faen ikke mulig å få tak i mrbjoern. Det er nesten slik at jeg vurderer å sende ham en melding. oO

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...