Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Staten og den slags er FAEN ikke logiske.

Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet*

1: Gå på folkeregisteret eller send slaven din (les: espen) til å gjøre det.

2: Hent skjema

3: Fyll ut

4: Gå til posten og kjøp konvolutt + frimerke

5: ??

6: Profit

Lenke til kommentar
Staten og den slags er FAEN ikke logiske.

Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet*

De kodene er da de samme som på skatteoppgjøret for 2007. Har du ikke det i nærheten? :)

Lenke til kommentar
Skarstad ler av deg.

Det har han gjort et par år.

chokke: Höres ut som luksus det der, ja. Ja til tre timers skoledager. Hadde värt ideelt med en skoledag som begynte 10 og slutta 13.

Jupp. Stå opp 8 og ha goooood tid til å se på idiotiske programmer som lurer penger ut av folk.

Nå skal det nevnes at jeg har stått opp rundt 6-6.30 siden begynnelsen av ungdomsskolen, mer eller mindre.

Diggere å bare ha to dager i uka man begynner i det hele tatt. D:

Kvasilæring.

Lenke til kommentar
Vi lever i et samfunn fullt av stress og forventninger. Sånn er det bare. Jeg liker det ikke, men det er jo pent lite man kan gjöre med det.

Klart du kan. Som med miljøet så er det bare å "tenke globalt og handle lokalt.". Og "forandring starter i det små". SLutt å stresse så kanskje andr følger etter.

Here! Have a chill pill:

chill_pill.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...