Ballus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Staten er og vil alltid være idiotisk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har de nødvendige papirene, som bare er å levere på posten. Men om jeg gjør det på internett betyr det en rabatt på 25,-. Mange bekker små blir en stor å, og jeg må spare de plassene jeg kan. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Staten og den slags er FAEN ikke logiske. Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet* 1: Gå på folkeregisteret eller send slaven din (les: espen) til å gjøre det. 2: Hent skjema 3: Fyll ut 4: Gå til posten og kjøp konvolutt + frimerke 5: ?? 6: Profit Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det hørtes da veldig ut som den norske stat. Hva er dere så forbauset over? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lars: Jeg har de papirene. MEN JEG VIL HA RABATTEN PÅ ETTERSENDING AV POST. ._. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lars: Jeg har de papirene. MEN JEG VIL HA RABATTEN PÅ ETTERSENDING AV POST. ._. Om du tar deg turen østover en gang snart, så kan jeg spandere de 25kr på deg, om det hjelper? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Staten og den slags er FAEN ikke logiske. Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet* De kodene er da de samme som på skatteoppgjøret for 2007. Har du ikke det i nærheten? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skatteoppgjør 2007, ja. Eheheh. Hvilket skatteoppgjør? ._. Første faktiske jobb, den jeg har nå, gitt. x) Alt annet av jobb har vært svart, egentlig. 8D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Buypass ftw! Så slipper man sånne koder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lars: Jeg har de papirene. MEN JEG VIL HA RABATTEN PÅ ETTERSENDING AV POST. ._. Ikke så sinna da. Ellers så går jeg inn å spiser fetteren din. Han ligger i kjøleskapet i form av vossafår. Dessuten så jeg ikke det når jeg skrev. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I morgen må man opp igjen för fanden har fått sko på beina. Elendig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ikke så sinna da. Ellers så går jeg inn å spiser fetteren din. Han ligger i kjøleskapet i form av vossafår. Nice one ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I morgen må man opp igjen för fanden har fått sko på beina. Elendig. Digg å begynne 10 hver dag, untatt mandager hvor jeg begynner 9 . Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I morgen må man opp igjen för fanden har fått sko på beina. Elendig. Digg å begynne 10 hver dag, untatt mandager hvor jeg begynner 9 . Skarstad ler av deg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 chokke: Höres ut som luksus det der, ja. Ja til tre timers skoledager. Hadde värt ideelt med en skoledag som begynte 10 og slutta 13. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Digg å begynne 10 hver dag, untatt mandager hvor jeg begynner 9 . Diggere å bare ha to dager i uka man begynner i det hele tatt. D: Endret 8. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skarstad ler av deg. Det har han gjort et par år. chokke: Höres ut som luksus det der, ja. Ja til tre timers skoledager. Hadde värt ideelt med en skoledag som begynte 10 og slutta 13. Jupp. Stå opp 8 og ha goooood tid til å se på idiotiske programmer som lurer penger ut av folk. Nå skal det nevnes at jeg har stått opp rundt 6-6.30 siden begynnelsen av ungdomsskolen, mer eller mindre. Diggere å bare ha to dager i uka man begynner i det hele tatt. D: Kvasilæring. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vi lever i et samfunn fullt av stress og forventninger. Sånn er det bare. Jeg liker det ikke, men det er jo pent lite man kan gjöre med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vi lever i et samfunn fullt av stress og forventninger. Sånn er det bare. Jeg liker det ikke, men det er jo pent lite man kan gjöre med det. Klart du kan. Som med miljøet så er det bare å "tenke globalt og handle lokalt.". Og "forandring starter i det små". SLutt å stresse så kanskje andr følger etter. Here! Have a chill pill: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Kvasilæring. Why, what cheek! Good heavens! Also: Sunde imorgen! Endret 8. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg