Snorre Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Normal som er in, annerledes er sååå last year lizm! Og så har vi "don't care what's in or different" som aldri går av moten. XP Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Trodde det var det vanlige jeg..."Driter i det"-opplegget Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Svarte! Strakk nakken på en rar måte og fikk vanvittig vondt. Sitter på biblioteket for fakultet mitt og kunne ikke utagere smerten på noen som helst måte. Auch! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Se for deg at du slår en eller annen dust...Meg foreks. Så ser du for deg at all smerte du fikk nå ligger i det slaget=) Måtte bare prøve ihvertfall... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Noen har kopiert avataren til Skarstard! Jeg vil kalle det blasfemi. Alles in ordnung. Vi har allerede diskutert det internt: hullo Fra: Skarstard 25/08-2008 : 13:09 Til: J@cob. d00d, i lub ur upsidedown t-rex! Re:hullo Fra: J@cob 25/08-2008 : 14:36 Til: Skarstard d00d, dat's liek, so cool. I lub ur downsideup t-rex! Endret 8. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg husket jeg ble skikkelig skuffet når jeg fant ut at det ikke var skarstad som hadde postet i RPP allikevel. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sosialt selvmord ved å tørre. Lucy!!! Weeeeeooooooeeeeee! Hvordan har den dama det i dag? Jeg er blitt skikkelig forkjøla jeg. Lurer på hvordan det kommer til å gå med kampen i kveld. Er aldri noen god idé å spille kamp når man ikke er helt i form. Man må vel bare gjøre det beste man kan, selv om man er syk. Det er jo ikke som at det er en fysisk krevende idrett å spille dart, men det er psykisk slitsomt å holde konsentrasjonen oppe - aldri lett når man har hodepine, feber og generelt bare har lyst til å ligge i senga si. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Entourage S05E01 OH HELLS YEAH! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 WEE, jeg kom inn i elevrådsstyret på Strømmen vgs =D Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) FAEN! Kjøpt splitter ny pc, så har jeg faen ikke skjerm som passer til den EDIT: fant sånn utvidelses ting for og få den til og passe Endret 8. september 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 FAEN! Kjøpt splitter ny pc, så har jeg faen ikke skjerm som passer til denEDIT: fant sånn utvidelses ting for og få den til og passe Lo litt da jeg leste denne altså. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det høres ut som noe som passer i deppetråden! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 oh yes! *installere spore* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Wub wub, ikke-dolle jenter må bli tøffere. Eller så må jeg . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Batboy von Sluggenhausen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skjer noobs? Netter er faen meg nede for fjerde dag på rad. Eneste stedet jeg kan kibbe nettet til naboen er her i gangen og på do. Switcher litt for variasjon. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 skjer? ikkje noko.. der da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Staten og den slags er FAEN ikke logiske. Jeg sendte SMS og bestilte noe pinkoder som jeg trenger for å melde adresseendring. Får SMS tilbake om at disse vil bli tilsendt i posten. Hva faen er vitsen med det, jeg vil ha dem HIT for faen, og det er ikke adressen min enda. *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 "Hei, jeg vil gjerne bytte adresse, navnet mitt er ******" -Okei, vi sender de nødvendige papirene hjem til deg. ...Jo, ja... Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg