Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ein tynnhuda fjortis fjortenåring seier eg har mobba han og undrar kvifor han vart eit utskudd/newbie i SO6. Eg meiner. Om du ikkje tåler litt humor som kan virke slem så høyrer du ikkje heime i SO eller DNFK.

Det har du nok rett i. Men ein kan ikkje vente at ein skal vere herda etter bare nokre få innlegg. Og kanskje høyrer han betre heime i DNFK? Det er jo tross alt ikkje SO.

Kanskje han høyrer heime her. Ikkje at eg bryr meg, han har ignorert meg. :wee:

Men no har han jo hatt ein del innlegg her, og burde tåle at vi tuller litt.

Eg meiner. Har han ikkje vore her når vi har "lekt" med DJ_Dark sine kanelburgarar?

Shjiiz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein tynnhuda fjortis fjortenåring seier eg har mobba han og undrar kvifor han vart eit utskudd/newbie i SO6. Eg meiner. Om du ikkje tåler litt humor som kan virke slem så høyrer du ikkje heime i SO eller DNFK.

Det har du nok rett i. Men ein kan ikkje vente at ein skal vere herda etter bare nokre få innlegg. Og kanskje høyrer han betre heime i DNFK? Det er jo tross alt ikkje SO.

Eg meiner. Har han ikkje vore her når vi har "lekt" med DJ_Dark sine kanelburgarar?

Shjiiz.

Nei. Faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Ikke med det første altså? :D

Fem minutter til helten kommer på TV :wee:

Hvem er helten, og hvor? :wee:

Bear Grylls på Discovery channel, et minutt!

Må bare få en tåre i øyekroken av Markus Schulz feat Departure - Cause you know (Nic Chagall remix), er ikke mange sanger som virkelig gir det, men dette er en. Aaah :love:

Lenke til kommentar
Og kanskje vi ikke skal hakke på hverandre, uansett om man mener det på tull eller ei :).

La oss heller ha gruppekos, jeg og alle jentene her inne..(som terapi, jeg lover!)

Er du utro? Vi skulle jo gifte oss! :ohmy:

Shjiiz.

Såpass. Men det ordnar seg vel.
Lenke til kommentar

Shjiiz.

Nei. Faktisk ikke.

Og kanskje vi ikke skal hakke på hverandre, uansett om man mener det på tull eller ei :).

La oss heller ha gruppekos, jeg og alle jentene her inne..(som terapi, jeg lover!)

Lenke til kommentar
Nei. Faktisk ikke.

Da kan jo jeg forklare meg (selv om du sikkert ikke leser dette innlegget).

DJ_Dark krydret burgerne sine med kanel en gang ved et uhell.

Siden den gang, hver gang han snakker om matlaging foreslår vi kanel som krydder, eller om han snakker om at han er sulten sier vi "Du kan lage burgere?".

Dette forutsatt at ingen har postet et måkebilder.

Han gjorde nemlig den tabbe å fortelle en SO-gjenger at han var redd for måker.

Så måkebilder ble en hyppig gjenganger.

I tillegg hater han LSK, så vi kaller ham gjerne LSK-supporter en gang i blant.

Det er sånn humor som bygger seg opp her inne, og det er en invitasjon til å komme inn i "gjengen" som folk kaller oss, ikke et forsøk på å fryse deg ut.

Eplefe er jo snill som sola er varm. :p

Er jo AKKURAT det jeg er for faen. Litt småsarkastisk og ironisk, men det tror jeg er genetisk. Blame my parents.

Lenke til kommentar
Hmm. En for og en mot. Da ble det nei.

The whiskers stays.

*gjøre seg selv upopulær og stille seg ved siden av Underpants og prøve å beskytte ham, fåfengt, men viser at han bryr seg om såkalte tynnhudede fjortiser, siden han ser seg selv i ham og føler Eples mobbing som noe han selv har gått gjennom så mange ganger og vet hvor jævlig det er*

*flashe seg selv*

Quick, Underpants, come here and hide while the others are blinded. I have cookies! :O

Lenke til kommentar
Da får jeg finne meg en som er bedre enn deg istedenfor. Du når ikke opp om det skal være sånn :thumbdown:

Nei! Vil jo ikke miste deg! Det er greit. Du kan ha flere forhold. Men.. da vil jeg være med på morsomme ting.

Da kan jo jeg forklare meg (selv om du sikkert ikke leser dette innlegget).

DJ_Dark krydret burgerne sine med kanel en gang ved et uhell.

Siden den gang, hver gang han snakker om matlaging foreslår vi kanel som krydder, eller om han snakker om at han er sulten sier vi "Du kan lage burgere?".

Dette forutsatt at ingen har postet et måkebilder.

Han gjorde nemlig den tabbe å fortelle en SO-gjenger at han var redd for måker.

Så måkebilder ble en hyppig gjenganger.

I tillegg hater han LSK, så vi kaller ham gjerne LSK-supporter en gang i blant.

Det er sånn humor som bygger seg opp her inne, og det er en invitasjon til å komme inn i "gjengen" som folk kaller oss, ikke et forsøk på å fryse deg ut.

Fint forklart.

Hva blir jeg mobbet med? Min normale hjerne og forhold til kniver og vold?

Lenke til kommentar
Eplefe er jo snill som sola er varm. :p

Er jo AKKURAT det jeg er for faen. Litt småsarkastisk og ironisk, men det tror jeg er genetisk. Blame my parents.

Og det er grunnen til at jeg respekterer deg. Du kalller en spade for en spade og ikke noe hageverktøy for å sosialisere verktøykassa.

Selv om det virker som alle her kjenner hverandre unntatt meg da :!: . Men små(t)rolling rundt fungerer alltid.

Lenke til kommentar
Mener du at jeg skal skrive et kåseri om juks eller at det er juks å spørre om hva jeg skal skrive om?

Skriv om juks. Det er et genialt tema. Masse stoff.

Hei på deg. Gjort i dag du a?

Spist junkfood og hengt her og kurert hodepine. :p

Fint forklart.

Hva blir jeg mobbet med? Min normale hjerne og forhold til kniver og vold?

Ja. Også det at du er sløv. Megasløv. :p

Det er jo NgZ som er sløv. Jeg er ikke sløv!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...