Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har du prøvd? Gjort det i årevis jeg Jaha? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du bygger setningshus. Et syndrom som er fyfy om du skal jobbe med journalistikk. Godt at jeg ikke har planer om å jobbe med journalistikk da. *kose på skrivestilen sin* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jammen daså Noen som har ett rom de vil leie ut? jeg gir gladlig 10 000kr måneden uansett størrelse ^^ Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hmmm... Du kan få bo hos meg... Har stort hus på landet, og forventer ikke mer enn en smule sengekos på lørdag! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hmmm... Du kan få bo hos meg... Har stort hus på landet, og forventer ikke mer enn en smule sengekos på lørdag! kos type: stryke over håret og slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Min hybel er for liten,men tar igjen siden den er 5min til NTNU Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jaaaa... Klø meg på ryggen, stryke gjennom håret og slik! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jaaaa... Klø meg på ryggen, stryke gjennom håret og slik! Du før spørre Nie... Hun som bestemmer hvem jeg får kose på Min hybel er for liten,men tar igjen siden den er 5min til NTNU En skaphylle for jobben? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du kan få en REMA-pose- Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ntååå, din storsjarmør Gjør så godt jeg kan søtingen ^^ Kan ikke stoppe bare fordet jeg har samboer Ntååå, og, Nie er flink til å dele? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ntååå, og, Nie er flink til å dele? så lenge det er deg så Du kan få en REMA-pose- Jeg har mange allerede Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan ikke du spørre for meg, a? Tørr ikke, skjønner du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ikke custom made REMA-pose. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan ikke du spørre for meg, a? Tørr ikke, skjønner du!Nei hør her unge man! Er du stor nok til og kose, så får du piskemæ være stor nok til og ta ansvar og spørre samboeren hans om det er greit for henne! Voks opp gutt! Ikke custom made REMA-pose. Bilde? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 mmmhhhf... Hva heter ho her på forumet a? Haha! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 mmmhhhf... Hva heter ho her på forumet a? Haha!Nie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Espen:nei Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ntååå, og, Nie er flink til å dele? så lenge det er deg så Du kan få en REMA-pose- Jeg har mange allerede Jeg føler meg spesiell Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Espen:nei Jeg føler meg spesiell That is because you really are speial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg