Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 1 hel time (med fly riktig nok) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Uhm. "Skaffe seg konto"? Jøsses. Er ikke du sånn femten? Jeg hadde visa electron da jeg begynte i åttende, jeg. Jeg har aldri hatt bruk for det før jeg reiste til Polen, jeg. Men om jeg bare greier å skaffe meg en jobb nå, så kan det hende det faktisk vil bli brukt. Hvorfor skriver jeg setningene mine på en måte som av en eller annen merkelig grunn gjør at to lignende ord ofte havner under/over hverandre? Endret 8. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Næmmen en liten ninja Ja, er han ikke pen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du bygger setningshus. Et syndrom som er fyfy om du skal jobbe med journalistikk. Min konto kommer til å bli heftig brukt når jeg får meg jobb. Jeg bytter fra Visa Electron til Visa. Det betyr internettshopping, og at jeg kan ta ut opp til 10k i minibank. Which I will. BLEKK! \o/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 1 hel time (med fly riktig nok) Dyrt og fly... Ja, er han ikke pen? _Nesten_ like søt som deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Smoke pot and fly(it`s cheaper and more fun) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Smoke pot and fly(it`s cheaper and more fun) Får det meg til trondheim? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Engelsklærer som prater ... en blanding mellom engelsk og tysk. *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det får det til å TRO at du er i Trondheim. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Får jeg uansett betalt da? Om man tror noe sterkt nok, så er det jo sant... Litt som med relgion Endret 8. september 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vis du finner meg så- Føler vi har driftet bort fra vårt utganspunkt egnetlig- Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå er det Teknologi og forskningslære X - Det betyr CS, kanskje med en liten smak av Icy Tower, og jeg regner med at timen avsluttes med en liten visitt innom Diskusjon.no! Mulig jeg ender opp med Diskusjon hele timen, også! Kommer an på hva de andre er med på! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vis du finner meg så- Føler vi har driftet bort fra vårt utganspunkt egnetlig- jeg foretrekker og få pengene inn på konto jeg Og hva mener du? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 _Nesten_ like søt som deg Ntååå, din storsjarmør Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 _Nesten_ like søt som deg Ntååå, din storsjarmør Dere er så søte, så! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vis du finner meg så- Føler vi har driftet bort fra vårt utganspunkt egnetlig- jeg foretrekker og få pengene inn på konto jeg Og hva mener du? Glemte vist å si at jeg betaler i monopol-penger. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ntååå, din storsjarmør Gjør så godt jeg kan søtingen ^^ Kan ikke stoppe bare fordet jeg har samboer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 snakker vi tøsing eller Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Glemte vist å si at jeg betaler i monopol-penger. Ehm... kan ikke betale husleie i slik valutta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har du prøvd? Gjort det i årevis jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg