Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Begynner ikke før 15.15. Hvordan gikk jobbintervjuet Espen? Endret 8. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Begynner ikke før 15.15. Hvordan gikk jobbintervjuet Espen? Det vet igrunenn du like godt som meg... Endret 8. september 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva var jeg? Ingenting er som en skriveleif om morgenen. Hvilken jobb er det snakk om da(senere idag altså) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hva var jeg? Ingenting er som en skriveleif om morgenen. Hvilken jobb er det snakk om da(senere idag altså) En field agent jobb for ett promotør selskap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Translation: Plage folk på gata? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Boring på jobben min! ingen ting å gjøre >.< Skjer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mann med langt hår, stor gitar, og lyse/mørke farger som krangler om oppmerksomheten min, hva er det som er skummelt? : | Næmmen en liten søt metaller Skummel! Skummel! SKUMMEL! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Translation: Plage folk på gata? Ikke nødvendigvis, det er mange flere oppgaver enn rett og slett stå i en bod Skummel!Skummel! SKUMMEL! Jada Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Skummel! Hvorfor i heiteste skal folk ha så rare etternavn? Endret 8. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men plaging non the less Been there,done that Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skummel! Jada, du er såååå skummel atte Men plaging non the less Been there,done that Er desperat ett jobb! Jeg tar det jeg får Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg utlyser jo oppvakser-stilling. Men en helt grei jobb,bare hold deg unna Trondheims gater,eller mer viktig meg når jeg går på den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Nå har jeg fått brevet fra lånekassen, nå var det bare skaffe seg konto igjen Så får jeg snart litt cash :D Endret 8. september 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg utlyser jo oppvakser-stilling. Men en helt grei jobb,bare hold deg unna Trondheims gater,eller mer viktig meg når jeg går på den. Er pendlertillegg med i jobbtilbudet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Uhm. "Skaffe seg konto"? Jøsses. Er ikke du sånn femten? Jeg hadde visa electron da jeg begynte i åttende, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg utlyser jo oppvakser-stilling. Men en helt grei jobb,bare hold deg unna Trondheims gater,eller mer viktig meg når jeg går på den. Er pendlertillegg med i jobbtilbudet? Det må du betale selv-. Men har en kosebonus da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skummel! Jada, du er såååå skummel atte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Uhm. "Skaffe seg konto"? Jøsses. Er ikke du sånn femten? Jeg hadde visa electron da jeg begynte i åttende, jeg. Jo, har hatt konto...men den var i minus lenge og postbanken slukte kortet mitt i en minibank Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det må du betale selv-.Men har en kosebonus da Da bør du betale godt i lønn... ganske langt til trondheim Næmmen en liten ninja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Uhm. Da har du kontoen fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg