Programvare Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Morn. Er jeg første våken i dag? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Morn. Er jeg første våken i dag? Det kommer vel helt an på når du våknet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Argh. Mandager suger. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I know. Hadde veldig lyst til å pakke dyna rundt meg igjen og sove videre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Argh. Mandager suger. /agreed Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ble vekt av ei katt som sto utenfor vinduet mitt og lagde rare lyder. D: Hørtes ut som en unge som skrek, men det var ei katt.. Og den likte ikke at jeg kasta en stein etter den.. Der var den nattesøvnen borte. D: Og nå føler jeg meg kvalm.. Og.. rar.. Tror det blir en kjapp tur på skolen, og så hjem igjen ja. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ble vekt av ei katt som sto utenfor vinduet mitt og lagde rare lyder. D:Hørtes ut som en unge som skrek, men det var ei katt.. Og den likte ikke at jeg kasta en stein etter den.. Haha. Har opplevd noe lignende selv. Visste ikke at katter kunne produsere sånne lyder, men det kan de tydeligvis. Hörtes ut som demonbabyer fra Doom III... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 WRAAAH!! Explorer.exe skrur seg av og på, av og på, av og på. Nå er jeg i gang med noe hyperavanaserte antivirus-greier. Nå skal problemet vekk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Den melder jeg meg på også. Nå har jeg blitt sjuk også, så i dag suger mandager ekstra mye. Jeg bevilget meg 1 time ekstra i senga før jeg sto opp i dag, siden jeg er sjuk så føler jeg at jeg fortjener det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg misliker gamle PCer. *lete etter win98 install* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ble vekt av ei katt som sto utenfor vinduet mitt og lagde rare lyder. D:Hørtes ut som en unge som skrek, men det var ei katt.. Og den likte ikke at jeg kasta en stein etter den.. Haha. Har opplevd noe lignende selv. Visste ikke at katter kunne produsere sånne lyder, men det kan de tydeligvis. Hörtes ut som demonbabyer fra Doom III... Hahaha, ja, av og til høres de ut som om det mest utenkelige, trodde først det var en liten unge som skrek S: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg ble vekt av ei katt som sto utenfor vinduet mitt og lagde rare lyder. D:Hørtes ut som en unge som skrek, men det var ei katt.. Og den likte ikke at jeg kasta en stein etter den.. Haha. Har opplevd noe lignende selv. Visste ikke at katter kunne produsere sånne lyder, men det kan de tydeligvis. Hörtes ut som demonbabyer fra Doom III... Hahaha, ja, av og til høres de ut som om det mest utenkelige, trodde først det var en liten unge som skrek S: På hytta til tanta mi er det stappa med sauer. Og de hadde noen enorme bjeller rundt halsen. Om natta gikk de helt bort til hytta og sto rett utafor vinduet mitt. Kanskje 8-10 stk og breka som et sant helvete. I tillegg dreiv de å løp rundt og greier, så jeg sov kanskje 1 time til sammen den natta. Holdt på å løpe ut i bokseren midt på natta og jage de bort, men jeg visste jo at da ville de bare komme tilbake. Dumme dyr :/ Endret 8. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) På hytta til tanta mi er det stappa med sauer. Og de hadde noen enorme bjeller rundt halsen. Om natta gikk de helt bort til hytta og sto rett utafor vinduet mitt. Kanskje 8-10 stk og breka som et sant helvete. I tillegg dreiv de å løp rundt og greier, så jeg sov kanskje 1 time til sammen den natta. Holdt på å løpe ut i bokseren midt på natta og jage de bort, men jeg visste jo at da ville de bare komme tilbake. Dumme dyr :/ Btw: http://uk.youtube.com/watch?v=_TiQCJXpbKg Endret 8. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da er det vel lov til å skyte dem? Akkurat som at sauebøndene skyter rovdyr? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da er det vel lov til å skyte dem? Akkurat som at sauebøndene skyter rovdyr? Var det ikke du som var imot skyting av dyr? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Alle andre (Nyhus, du, Basskuk, Skarstad) har av skumle ting, hvorfor ialledager skulle ikke jeg kunne kontre med den skumleste av dem alle? Hva er skummelt? O.o Mann med langt hår, stor gitar, og lyse/mørke farger som krangler om oppmerksomheten min, hva er det som ikke er skummelt? : | Også er han sikkert sånn derre derre metall mann! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mann med langt hår, stor gitar, og lyse/mørke farger som krangler om oppmerksomheten min, hva er det som er skummelt? : | Næmmen en liten søt metaller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor er jeg våken? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fordi du går på skole? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Because you touch yourself at night? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg