Fløffy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei trur ikkje det.. gjekk no å la meg rundt midnatt i går.. er ikkje noko å sitte oppe etter.. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 plen er ein fin plass å sjå filmar på.. berre dumt at skjermen på bærbare datamaskina reflekterar alt som er og litt til når det er lyst ute. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, nå er det på tide å slenge på litt Vennerød! <3 *sette på Himmel og Helvete* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg håper OC har med seg øl. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 plen er ein fin plass å sjå filmar på.. berre dumt at skjermen på bærbare datamaskina reflekterar alt som er og litt til når det er lyst ute. Det var på en måte litt av poenget da. Om det er fint vær, er det vanskelig å se skjermen. Og om det er dårlig vær, er det jo liten vits imo O.o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vet ikke om det er normalt, men det er jo ganske greitt. Snurre, hufsa? Alle andre (Nyhus, du, Basskuk, Skarstad) har av skumle ting, hvorfor ialledager skulle ikke jeg kunne kontre med den skumleste av dem alle? Det er jo nesten verdt det, men hvorfor skal du se filmer på plen? -.- Kan jo se de på dass også, og bare tanken på å slippe tnken på backups er nesten verdt prisen i seg selv. Er det Plan 0-6 sånn derre sikkerhets greier heter på PC? Den som deler opp filene og reparerer de når man erstatter en ødelagt harddisk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, dersom man har foretatt seg noe på dagtid. Deilig å legge seg på den tiden også, våkner man (kanskje) i fornuftig tid uten vekkerklokke.Jeg har sittet nevøvakt og måttet varme melk og mate dem og rape dem og vandre rundt med Leander når han ikke ville slutte å gråte. Ellers har jeg sløvet. Dessuten våkner jeg stort sett mellom 5-9 hver morgen, sett at jeg legger meg før 4. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Iceman? Er du der? Kan ikke du kjøre Singelmalten din hit? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke så ille denne förste episoden, gitt. På tide å sove snart... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Alle andre (Nyhus, du, Basskuk, Skarstad) har av skumle ting, hvorfor ialledager skulle ikke jeg kunne kontre med den skumleste av dem alle? T-Rex er faktisk kjempehyggelig. (Om enn litt påståelig.) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Alle andre (Nyhus, du, Basskuk, Skarstad) har av skumle ting, hvorfor ialledager skulle ikke jeg kunne kontre med den skumleste av dem alle? Hva er skummelt? O.o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så ... Jeg sitter litt fast her. "Akrodont" på 4 bokstaver og "Arrivist" på 7. Hva kan det være? Jeg har aldri hørt ordene før, finner de ikke i kryssord-ordboka jeg bruker og på google kommer det bare opp tyske og nederlandske greier jeg ikke forstår bæret av. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, nå tar undertegnede kvelden. Natta, folkens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Å gud! For et skuespill! Denne filmen er gull verd! :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Iceman? Er du der? Kan ikke du kjøre Singelmalten din hit? Glemmer du at jeg er lat og ikke vil gi slipp på parkeringsplassen min? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Du og parkeringsplassen din, altså. edit: Åssen føles det å være tyyyve? Endret 7. september 2008 av bazukh Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du og parkeringsplassen din, altså. edit: Åssen føles det å være tyyyve? Meg, parkeringsplassen min og Ring 3 Det er fantastisk skal jeg si deg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når blir det feiring? \o/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 South Park er moro! : D Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 South Park er fantastisk. Race war! It's on! Race war! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg