Ballus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 What?Hva har jeg gjort nå? Sikkert, men irritasjons-faktoren var høy. jeg har heller ikke sett den Irritasjonsfaktoren er irriterende høy. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er så gla jeg ikke piner meg gjennom slike pinlige program \o/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 What?Hva har jeg gjort nå? Sikkert, men irritasjons-faktoren var høy. jeg har heller ikke sett den Irritasjonsfaktoren er irriterende høy. bra, da kan vi kose? @Bazukh, jeg tenkte jeg skulle være familie-vennlig, og se den med sjærstn og familien, men akk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er så gla jeg ikke piner meg gjennom slike pinlige program \o/ Kvitt eller dobbelt er jo 20x bedre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva har skjedd med avataren, Fluesopp? Den gamle var for Hitler, så Spøkelsekladden drepte han og tok over. Sorry, prøvde å beskytte Donald ,men klarte det ikke. "gå og vaske av seg blekk" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fremtiden er fancy : | Nå har det kommet sånn derre hjemmeserver, som fungerer som trådløs (?) backup for alle PCene i huset, og som gjør at man kan streame filmer f.eks derfra hvis man sitter på plenen, men ikke har filmen inne på selve PCen. VIL HA! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ser på Prison Break - Episode 1, Sesong 4. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 slikt noko er ikkje gratis.. berre det som er dumt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 kostet vel ca 3.500 sist jeg sjekka, og det blir jo garantert(?) billigere. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 blir jo det. men er behovet der? mange har jo allerede sine heimemekka serverar med diverse på.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det var vel 500GB plass på den første enkleste, og den er trådløs, tar liten plass (passer ved siden av et modem f.eks), og masse andre fancy schmancy ting fetteren min forklarte meg, eller... prøvde iallefall. Endret 7. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skulle ønske vanlige rutere støtte slikt som multicast out-of-the-box. Da hadde det vært så enkelt å sette opp streaming osv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Normalt å bli trøtt halv elleve om kvelden når man ikke har jobb eller skole å bry seg om? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg blir veldig fort det i helgene tøs, men tror det er noe kroppen har vendt seg til mtp jobb om hverdagene. Etter en uke fri kan jeg døgne lett. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vet ikke om det er normalt, men det er jo ganske greitt. Snurre, hufsa? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er jo nesten verdt det, men hvorfor skal du se filmer på plen? -.- Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Normalt å bli trøtt halv elleve om kvelden når man ikke har jobb eller skole å bry seg om? Ja, dersom man har foretatt seg noe på dagtid. Deilig å legge seg på den tiden også, våkner man (kanskje) i fornuftig tid uten vekkerklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg