Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må fraråde dere det. Ikke bra å tukle med stoffer i håret nå dem er så småHvaf? Vi skal klippe håret deres, ikke putte noe stoffer i det... Den skal ikke stå, de har ikke langt nok hår til det en gang. Skal dere pierce brystvortene og eller?N... Nei? Hva faen var det for en kommentar? Hanekam er en HELT vanlig måte å skille eneggede gutter på i ung alder.Åja, de ja. .Richard - min storebror, Camilla - hans kjæreste, og mamma - jeg regner med du finner ut hvem hun er. Jeg svarte Nie, og resten av verden klarer nok å gjette seg til sånt om de leser Nie sitt innlegg. Sorry da, jeg har fordommer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Å nei, hanekam må jo være det verste i verden noen kan gjøre mot barna sine Endret 7. september 2008 av darkness| Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Å nei, hanekam må jo være det verste i verden noen kan gjøre mot barna sine Det kommer til å balle på seg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eplefe: Det heter bedagelig Små bebiser er vel ikke late vel? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må fraråde dere det. Ikke bra å tukle med stoffer i håret nå dem er så småHvaf? Vi skal klippe håret deres, ikke putte noe stoffer i det... Den skal ikke stå, de har ikke langt nok hår til det en gang. Ahh, jeg tenkte gelatinsveis jeg Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 TAR AV! FAEN DEN SANGEN EIER! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ori Jaska, Beana er så mykje betre, då. Den er heftig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi vurderer hanekam på en av dem. Beste jeg har hørt så langt! Bebiser med hanekam er noe av det søteste og råeste jeg vet av ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 TAR AV! FAEN DEN SANGEN EIER! Tard. sier "lol". Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 TAR AV! FAEN DEN SANGEN EIER! Tard. sier "lol". Jeg er helt seriøs:P Har hørt på den sangen tre ganger på rad nå. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) TAR AV! FAEN DEN SANGEN EIER! Tard. sier "lol". Jeg er helt seriøs:P Har hørt på den sangen tre ganger på rad nå. Ps. Hils Tard.^^ PS.2 : Han her er være enn Gamsten mot Island Endret 7. september 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Oh gosh! Fornemmelse for mord på Tvnorge . Haha, så latterlig. Ikke akkurat veldig vanskelig å komme frem til disse "fantastiske" lesingene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Få ting som skaper så mye bra musikk som MGP Jr. : D Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 TAR AV! FAEN DEN SANGEN EIER! Vokalisten kunne ikkje synge i det heile tatt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 De som vant MGP Jr er jo slemme :`( Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Xersess! Lang tid, ingen sjå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har dere lagt merke til hvor mange som er med i MGPJ som kommer fra bodø og nordover? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 TAR AV! FAEN DEN SANGEN EIER! Vokalisten kunne ikkje synge i det heile tatt. MOREN DIN KUNNE IKKE SYNGE! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 De som vant MGP Jr er jo slemme :`( Why? O.o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eplefe: Det heter bedagelig Små bebiser er vel ikke late vel?Okei, bedagelig, da. Han er litt morsom når han gråter, for om man blåser på ham blir han stille. Ahh, jeg tenkte gelatinsveis jegNeinei. Ikke før de er noen år gamle, minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg