Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, egentlig ja, men den offisielle historien:

Eg er DJUPT såra og vonbroten. Eg trur eg kjem til å gret meg i søvn i natt. :cry:

Fortel, fortel. Eg undrar på kva som kan vere gale.

Nei. Eplefe plager meg.

Enn du?

Nei.

Hvorfor plager hun deg?

Lenke til kommentar

Eg er DJUPT såra og vonbroten. Eg trur eg kjem til å gret meg i søvn i natt. :cry:

Ein tynnhuda fjortis fjortenåring seier eg har mobba han og undrar kvifor han vart eit utskudd/newbie i SO6. Eg meiner. Om du ikkje tåler litt humor som kan virke slem så høyrer du ikkje heime i SO eller DNFK.

Lenke til kommentar
Snart må jeg vel begynne på de sterke delene? Scheisse. Har allerede mista to svake :(

Den dagen du klarer å sparke deg selv i ballene med så stor kraft at du begynner å gråte forsvinner en av de sterke delene dine. Sånn er reglene. :wee:

Ikke med det første altså? :D

Fem minutter til helten kommer på TV :wee:

Om man forlanger at folk skal respektere hverandre og unngå alt som heter sarkasme og ironi, og i tillegg bli såret av noe negativiteter kan man ta seg en bolle.

Og Oslo suger.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Nei. Eplefe plager meg.

Enn du?

Nei.

Hvorfor plager hun deg?

Hun syns det er morsomt. Men jeg har ignorert henne så jeg ser ingen av innlegga hennes. :wee:

Lenke til kommentar
Ein tynnhuda fjortis fjortenåring seier eg har mobba han og undrar kvifor han vart eit utskudd/newbie i SO6. Eg meiner. Om du ikkje tåler litt humor som kan virke slem så høyrer du ikkje heime i SO eller DNFK.

Det har du nok rett i. Men ein kan ikkje vente at ein skal vere herda etter bare nokre få innlegg. Og kanskje høyrer han betre heime i DNFK? Det er jo tross alt ikkje SO.

Lenke til kommentar

Hmm. En for og en mot. Da ble det nei.

The whiskers stays.

*gjøre seg selv upopulær og stille seg ved siden av Underpants og prøve å beskytte ham, fåfengt, men viser at han bryr seg om såkalte tynnhudede fjortiser, siden han ser seg selv i ham og føler Eples mobbing som noe han selv har gått gjennom så mange ganger og vet hvor jævlig det er*

*flashe seg selv*

Quick, Underpants, come here and hide while the others are blinded. I have cookies! :O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...