Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Uff, tror jeg er repellant mot sånne små. Et eller annet er det hvertfall. Ei dame hadde med ungen på jobb i formiddag (overtid ftw), og ungen prøvde seg på å leke med meg i kantina i lunsjen. Det tok ca 10 sekunder så sprang han rett i en bordkant og hylte i 10 minutter.

Denne var festlig:

Johnny Depp vampire transformation i photoshop.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Two old ladies were waiting for a bus and one of them was smoking a cigarette…

It started to rain, so the old lady reached into her purse, took out a condom, cut off the tip and slipped it over her cigarette and continued to smoke.

Her friend saw this and said, “Hey that’s a good idea! But, what is that thing you put over your cigarette?”

The other old lady said, “It’s a condom.”

“A condom? Where do you get those?”

The lady with the cigarette told her friend that you could purchase condoms at the pharmacy. When the two old ladies arrived downtown, the old lady with all the

questions went into the pharmacy and asked the pharmacist if he sold condoms. The pharmacist said yes, but looked a little surprised that this old woman was interested in condoms, so he asked her, “What size do you want?”

The old lady thought for a minute and said, “One that will fit a Camel.”

Lenke til kommentar
Må fraråde dere det. Ikke bra å tukle med stoffer i håret nå dem er så små
Hvaf? Vi skal klippe håret deres, ikke putte noe stoffer i det... Den skal ikke stå, de har ikke langt nok hår til det en gang. :p
Skal dere pierce brystvortene og eller?
N... Nei? Hva faen var det for en kommentar? Hanekam er en HELT vanlig måte å skille eneggede gutter på i ung alder.
Åja, de ja. :roll: .
Richard - min storebror, Camilla - hans kjæreste, og mamma - jeg regner med du finner ut hvem hun er. Jeg svarte Nie, og resten av verden klarer nok å gjette seg til sånt om de leser Nie sitt innlegg. ;)
Lenke til kommentar
Selv om tvillinger er like av utseende så er de som regel ganske så forskjellige utover det. Tipper dere ikke kommer til å ha noen problemer med å se forskjellene etterhvert.
Takk, vi vet det. Lucas er stort sett mye latere enn Leander, og akkurat nå en del større (ca. 100 gram), men det er en periode på ca. et-to år hvor man er anbefalt å finne en bestemt ting for å skille dem av tvillingforeldreforbundet, ellers kan man lett forhindre at de utvikler seg som to individer. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...