Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Uff, tror jeg er repellant mot sånne små. Et eller annet er det hvertfall. Ei dame hadde med ungen på jobb i formiddag (overtid ftw), og ungen prøvde seg på å leke med meg i kantina i lunsjen. Det tok ca 10 sekunder så sprang han rett i en bordkant og hylte i 10 minutter. Denne var festlig: Johnny Depp vampire transformation i photoshop. Endret 7. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du er neppe repellant. Jeg hadde galant dumpet både Lucas og Leander på deg for å varme melk, jeg. Litt mer forsiktig når de er et par dager gamle, men.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Brains before tits and ass.Brains AND tits&ass plz Brains before tits and ass hvis vi snakker venninne. Dame: Tits, ass, matlaging, glad i gaming(!!) Bonus: Brains, deilig storesøster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Two old ladies were waiting for a bus and one of them was smoking a cigarette… It started to rain, so the old lady reached into her purse, took out a condom, cut off the tip and slipped it over her cigarette and continued to smoke. Her friend saw this and said, “Hey that’s a good idea! But, what is that thing you put over your cigarette?” The other old lady said, “It’s a condom.” “A condom? Where do you get those?” The lady with the cigarette told her friend that you could purchase condoms at the pharmacy. When the two old ladies arrived downtown, the old lady with all the questions went into the pharmacy and asked the pharmacist if he sold condoms. The pharmacist said yes, but looked a little surprised that this old woman was interested in condoms, so he asked her, “What size do you want?” The old lady thought for a minute and said, “One that will fit a Camel.” Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du mista meg etter første setninga. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tvillinger, eplefe? Trodde du bare hadde yngre søsken, jeg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tvillinger ja, darkness|. Og nei, jeg har en storebror, 88-modell. Er hans avkom det der. De er eneggede, tilogmed. Vi vurderer hanekam på en av dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ung pappa da Var de planlagt? Kan tenke meg det er tøft å få tvillinger i svært ung alder, uplanlagt. Hanekam er jo et must. Viktig at bare éne har det, slik at man kan skille dem fra hverandre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Planen var å bruke det for å skille dem. Ser ut som om begge blir naturlige redheads. De var uplanlagt. Men Richard og Camilla har klart seg utrolig bra. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gærninger, altså. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tvillinger ja, darkness|. Og nei, jeg har en storebror, 88-modell. Er hans avkom det der. De er eneggede, tilogmed. Vi vurderer hanekam på en av dem. Dere, eller du? oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi. Camilla, mamma og Richard er prinsipielt enige, vi vil bare at de skal få litt lengre hår først. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må fraråde dere det. Ikke bra å tukle med stoffer i håret nå dem er så små Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skal dere pierce brystvortene og eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Selv om tvillinger er like av utseende så er de som regel ganske så forskjellige utover det. Tipper dere ikke kommer til å ha noen problemer med å se forskjellene etterhvert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må fraråde dere det. Ikke bra å tukle med stoffer i håret nå dem er så småHvaf? Vi skal klippe håret deres, ikke putte noe stoffer i det... Den skal ikke stå, de har ikke langt nok hår til det en gang. Skal dere pierce brystvortene og eller?N... Nei? Hva faen var det for en kommentar? Hanekam er en HELT vanlig måte å skille eneggede gutter på i ung alder.Åja, de ja. .Richard - min storebror, Camilla - hans kjæreste, og mamma - jeg regner med du finner ut hvem hun er. Jeg svarte Nie, og resten av verden klarer nok å gjette seg til sånt om de leser Nie sitt innlegg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Uff, de kommer til å ende opp som to freaks. Gjør dem en tjeneste, liksom! Endret 7. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Selv om tvillinger er like av utseende så er de som regel ganske så forskjellige utover det. Tipper dere ikke kommer til å ha noen problemer med å se forskjellene etterhvert.Takk, vi vet det. Lucas er stort sett mye latere enn Leander, og akkurat nå en del større (ca. 100 gram), men det er en periode på ca. et-to år hvor man er anbefalt å finne en bestemt ting for å skille dem av tvillingforeldreforbundet, ellers kan man lett forhindre at de utvikler seg som to individer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg