Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg sjekket dette, oppdaget jeg at jeg betaler MERE for 4500/400 linja enn 16000/700 koster. Det koster faktisk 20kr mer i mnd med linja jeg har, fordi kundeservice er inkludert..jesus. 4x nedfart til 20kr mindre i mnd JATAKK.

 

Synd jeg må bytte ut modemet mitt, koster visst 900 inkl frakt bare det..

Lenke til kommentar
Eple: at du gjør det som en morsom hobby sa du? wow.. å få andre på kroken for så og si "nei, jeg har jo type da"

 

Hadde du vært venninna mi så hadde jeg bedt deg om å få deg en annen hobby..

Øhm. Jeg har ikke sagt en dritt om å få noen på kroken, og at du påstår det viser jo bare at du ikke ANER hva det dreier seg om. Men, ikke noe nytt i DEN horisonten. :)
Lenke til kommentar

Såså må jente-pusene trekke inn klørne sine :)

 

Datasmurf: jeg også. Må aldri spy, men sitter alltid på ramma 20 ganger iløpet av dagen derpå. Spesiellt slitsomt hvis det har vært firmafest og vi overnatter på hotell, for da er det så mye som skjer på morran. Og jeg blir så kvalm at jeg knapt greier å gå, og da er det rett på do.

 

Now for something completely different. Tror eplefe vil like denne..

 

 

Photoshop-magi!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
NIKKA: åhh, hvorfor kan ikke flere gutter tenke som deg..

 

Cus I'm one in a billion. :)

 

jo mindre forpliktelser det er, jo mere får man meg på kroken ihvertfall.. Ikke no stress, ikke no pes.. bare ta sin tid.. Ikke fyllerøre etter å ha møtt en person i ti minutter! "fylla har skylda" sier dem, men den er oppbrukt og gammal.. Har hatt venninner som har ringt meg på søndags morgen "kan du komme og hente meg? Jeg veit ikke helt hvor jeg er hen, for jeg blei med en fyr hjem igår" Og etterpå så angrer de for at de lå med han osv.. same old story..

 

Det er vel nettopp fordi at folk renner på ting i fylla at fylla får skylda. Jeg holder meg unna ONS nettopp av den enkle grunn at dømmekraften ofte er på et lavmål når man har drukket alkohol. Dessuten så gidder jeg ikke å pule noen jeg ikke har følelser for, men det er nå bare kjedelige meg. Pulings uten følelser er ikke noe kult.

 

 

Liker egentlig begge deler ... Men tror jeg sier tits before ass. :o

 

Brains before tits and ass.

Lenke til kommentar

Funky video, Bytex. Var ikke særlig avansert, men ganske tungvint. Kan tenke på ørti metoder som gjør det der på en lettere måte. :p

 

BABYSPAM!

Nevøene mine var på besøk i dag.

Leander var sulten:

noname_1-2.jpg

Lucas var trøtt:

noname_3-2.jpg

Og det ble Leander til slutt og, så lenge han fikk ligge på magen/brystet til enten farmor eller tante.

noname_5.jpg

noname_6.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...