Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Joda, men som alle vet, big tits = win uansett. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 L4r5: Anbefaler du "Fear and loathing in Las Vegas"? Har hört mangt ett lovord om den, men har ennå til gode å se den. Koser meg stort sett bare med Macgyver om dagen. Se den du, ingenting å tape på det. Driver og ser den for 'nte gang nå, og til og med dama elsker den. Om du ikke synes filmen er spesielt meningsfull, så kan du ikke unngå å elske karakterene og skuespillet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Joda, men som alle vet, big tits = win uansett. Jeg <3 deg og. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Var ikke det den filmen de brukte som "varsel"-film imot hasj?Der de legger opp til at hasj er verdens farligste dop omtrent :!: "Christiane F.: Å være ung er for jævlig" er også en film som burde sees :!: Jepp. That's the one.Christiane F. har jeg ikke sett. Er den noe opp i samme gata? Yupp, litt mer særiøs..men i samme gata. Den er basert på en bok av Christian F....tror jeg. Det er en bok, men vet ikke om den kom før eller etter. Bytex: Nope, ikke her nei...Big tits hjelper lite hvis man ikke har noe mellom ørene. Mener jeg da, pupper er fint det..men det finnes så mye mer;) Endret 7. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eple: at du gjør det som en morsom hobby sa du? wow.. å få andre på kroken for så og si "nei, jeg har jo type da" Hadde du vært venninna mi så hadde jeg bedt deg om å få deg en annen hobby.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 L4r5: Anbefaler du "Fear and loathing in Las Vegas"? Har hört mangt ett lovord om den, men har ennå til gode å se den. Koser meg stort sett bare med Macgyver om dagen. Se den du, ingenting å tape på det. Driver og ser den for 'nte gang nå, og til og med dama elsker den. Om du ikke synes filmen er spesielt meningsfull, så kan du ikke unngå å elske karakterene og skuespillet. Støttes. Bra film, bør ses. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Da får jeg skaffe meg Christiane F. også etterhvert da. Og btw: Rumpe > pupper Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er liksom klumpene på kroppen som gjelder altså.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Rumpe er viktig....alle sier etter meg: ROMPE ER VIKTIG Pupper føler jeg ikke er så viktig, så lenge de er vanlige. Litt kjedelig hvis ei på 28-30 har lommer som bestemora di og så en gruppeklem Endret 7. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er liksom klumpene på kroppen som gjelder altså..Nei... De er bare bonusen. og så en gruppeklemTør ikke! Du kommer bare til tafse på rumpa mi! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fatter ikke hva dealen med rumpe er. Tits derimot ... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 På gutter er det brede skuldre og muskler på armene.. syltynne overarmer er turn off. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er liksom klumpene på kroppen som gjelder altså..Nei... De er bare bonusen. og så en gruppeklemTør ikke! Du kommer bare til tafse på rumpa mi! Garantert på deg, usikker når det gjelder de andre:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 På gutter er det brede skuldre og muskler på armene.. syltynne overarmer er turn off.Du mistet nettopp retten til å klage på kroppsfikserte gutter. Garantert på deg, usikker når det gjelder de andre:PDu er bare ute etter kroppen min! JEG HATER DEG! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 pff, det at jeg har noe jeg foretrekker fremfor andre ting hos gutter gjør da ikke at jeg er fiksert da, hallo.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Alle har vel sine preferanser... *Stikke ut for å lete etter mat* Endret 7. september 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ja, nettopp spretthopp.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg foretrekker at gutten min er tynn jeg. Ellers er det ikke til å tro at dere diskuterer slike ting enda. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Gutten min skal ha kvinnelige former og innovertiss. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Såååh... Du vil ha en jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg