Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Espen: Jeg vil bare være alene, ikke no annet å tenke på enn meg selv, trenger ikke tenke på at man må ta hensyn til typen bla bla bla.. jeg liker å være alene jeg :) venner er nok i massevis! Men om han dukker opp, så ja kanskje jeg slår til..

Hvor mange pusekatter skal du ha da? :)

Lenke til kommentar
L4r5: Höres kjent ut. Husker dog ikke hva den handler om. :)
Handler om en fyr som bestemmer seg for å prøve hasj i oslo på 60-tallet fordi det er så ufarlig og sånn. Men så blir han avhengig etter EN pipe og rømmer til København og selger dama si fordi han er blakk og trenger mer hasj.

Verdens beste plot! :w00t:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
L4r5: Haha. Hörtes litt bob, bob ut der derre...håper du får lasta den ned snart da. Grei söndagsunderholdning, kanskje?
Det som gjør den så bra er at den feiler på ALLE hold. Den ble laget som en seriøs film og en advarsel. Den er helt på høyde med Reefer Madness.

100% elskbar!

Lenke til kommentar
L4r5: Anbefaler du "Fear and loathing in Las Vegas"? :) Har hört mangt ett lovord om den, men har ennå til gode å se den. Koser meg stort sett bare med Macgyver om dagen.

Ja, den anbefales hvis man syns "rus"-humor er artig...men det er en morsom film syns jeg:D

Men når det er sagt, det er en av de bedre "rus"-filmene etter min mening.

Hvia man har levd litt på skråplanet så kjenner man seg litt i igjen i det paranoide og psykotiske.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
L4r5: Höres kjent ut. Husker dog ikke hva den handler om. :)
Handler om en fyr som bestemmer seg for å prøve hasj i oslo på 60-tallet fordi det er så ufarlig og sånn. Men så blir han avhengig etter EN pipe og rømmer til København og selger dama si fordi han er blakk og trenger mer hasj.

Verdens beste plot! :w00t:

Var ikke det den filmen de brukte som "varsel"-film imot hasj?

Der de legger opp til at hasj er verdens farligste dop omtrent :!:

"Christiane F.: Å være ung er for jævlig" er også en film som burde sees :!:

Hmm... Kanskje jeg skulle satt på Fear and loathing etterpå. Tror den står i hylla et sted.

Jeg klarte ikke å se den filmen på 3-4år, den gjorde litt for mye med meg.

Men jeg skal se den snart igjen=)

Lenke til kommentar
Var ikke det den filmen de brukte som "varsel"-film imot hasj?

Der de legger opp til at hasj er verdens farligste dop omtrent :!:

"Christiane F.: Å være ung er for jævlig" er også en film som burde sees :!:

Jepp. That's the one.

Christiane F. har jeg ikke sett. Er den noe opp i samme gata?

Lenke til kommentar
Syns man bare skal være seg sjøl, uten å måtte ta i bruk oppskrifter eller få hjelp fra kompiser til å "score" :roll: joa, greit nok at man jobber med selvtillit og sånn, men PUA sin metoder virker så, falske i mangel av bedre ord..

Hva med de av oss som gjør det fordi det er en morsom hobby? Jeg brukte det ikke mot typen min, i det hele tatt, men det er litt kjekt når folk blir som smør i hendene på deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...