Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"kan jeg få nr ditt" = "vil du bli med på date?"

 

Jeg vil bare ha en hyggelig samtale, takke for meg, og gå.. men det er visst ikke mulig, det må alltid være en forpliktelse der..

 

fredrik: ja, der sa du det gitt! inn i båsen med dere hele gjengen!

 

Å ha et uskyldig vennskap med en gutt er klin umulig :hrm: faen ta seksualdriften..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Det er nok dessverre en illusjon. Disse bærer alltid en radiomottaker så kontrolløren kan styre dem.

Såklart, kontrolløren er også en mann, en homofil sådan. Hvem andre kan gi en annen gutt komplimenter uten å være homo :roll: .

 

"kan jeg få nr ditt" = "vil du bli med på date?"

 

Jeg vil bare ha en hyggelig samtale, takke for meg, og gå.. men det er visst ikke mulig, det må alltid være en forpliktelse der..

 

fredrik: ja, der sa du det gitt! inn i båsen med dere hele gjengen!

Men det betyr ikke dermed sagt at de vil ha deg i senga, så gå. Kanskje de vil ha et sosialt vennskap med deg?

Lenke til kommentar
"kan jeg få nr ditt" = "vil du bli med på date?"

 

Jeg vil bare ha en hyggelig samtale, takke for meg, og gå.. men det er visst ikke mulig, det må alltid være en forpliktelse der..

 

Det er en veldig stor forpliktelse og dra ut på en date ja, kanskje du til og med hadde kost deg på den daten din, og selv om du gir bort nr ditt, så må du ikke takke jeg til en date også.

Lenke til kommentar

Ok, greit! Nå skal jeg faen meg prøve å gi vekk nr mitt til neste gutt som spør meg på byen! Så skal jeg se om dere kanskje kan ha rett i at han bare vil ha et uskyldig fint vennskap uten sex og samliv inn i bildet.. Jeg skal ut neste lørdag og da skal dere få rapport!

 

Sist gang jeg ga vekk nr. mitt på byen så endte det opp med at jeg og han var sammen i fem år.. siden da har jeg ikke gitt vekk nr. mitt..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ok, greit! Nå skal jeg faen meg prøve å gi vekk nr mitt til neste gutt som spør meg på byen! Så skal jeg se om dere kanskje kan ha rett i at han bare vil ha et uskyldig fint vennskap uten sex og samliv inn i bildet.. Jeg skal ut neste lørdag og da skal dere få rapport!

Ikke gi det til den første og beste drittsekken da, gi det til en som faktisk er koselig og slikt :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal gjøre mitt beste for å filtrere de som faktisk tydelig er ute etter noe og de som jeg kan snakke om vær og vind med uten å snakke om noe som helst som har med kjærlighet, kropp eller sex å gjøre.. Så skal vi se ja..

 

 

Ja, det ble en mega forpliktelse forrige gang.. og det vil jeg ikke ha igjen, selvom de fem åra var fine, men det er bare for å understreke at gir man vekk nr. sitt ja så ligger det en forpliktelse bak det uavhengig om man liker forpliktelsen eller ikke..

 

nei, nå lyver jeg,, 3 år var fine, og 2 ikke fullt så fine..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ok, greit! Nå skal jeg faen meg prøve å gi vekk nr mitt til neste gutt som spør meg på byen! Så skal jeg se om dere kanskje kan ha rett i at han bare vil ha et uskyldig fint vennskap uten sex og samliv inn i bildet.. Jeg skal ut neste lørdag og da skal dere få rapport!

Så la han representere halvparten av jordas befolkning (mer eller mindre, driter i wikipedia-kilder om at det er overtall eller undertall av det ene kjønnet), kjekt.

 

Neste gang skal jeg spandere en øl på første jenta som spør og se om hun vil ha sex.

Lenke til kommentar
Det er nok dessverre en illusjon. Disse bærer alltid en radiomottaker så kontrolløren kan styre dem.

Såklart, kontrolløren er også en mann, en homofil sådan. Hvem andre kan gi en annen gutt komplimenter uten å være homo :roll: .

Hva er det du babler om? Menn har ikke hjernekapasitet til å gjøre to ting på én gang ... Nei, her er det nok snakk om besøkende fra Titan.

Lenke til kommentar
Ja, jeg skal gjøre mitt beste for å filtrere de som faktisk tydelig er ute etter noe og de som jeg kan snakke om vær og vind med uten å snakke om noe som helst som har med kjærlighet, kropp eller sex å gjøre.. Så skal vi se ja..

Hvorfor er du så redd for kjærligheten? selv om du har blitt såret en gang, så kan du ikke bare gi opp!

Lenke til kommentar

Jeg skal gi 1 gutt EN sjanse ja.. bare for å se om dere kanskje har rett.. men jeg må bare si at om han skriver en mld etter byen, sånn derre "hei søta, kjempe hyggelig å treffe deg i dag, sov godt og drøm om meg for jeg skal drømme om deg. Kos og klem" ÆSJ, ja da sletter jeg nr. hans på sekundet! Da er han despo.. :!:

 

NO DEAL!

 

 

Espen: Jeg vil bare være alene, ikke no annet å tenke på enn meg selv, trenger ikke tenke på at man må ta hensyn til typen bla bla bla.. jeg liker å være alene jeg :) venner er nok i massevis! Men om han dukker opp, så ja kanskje jeg slår til..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...