Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan det være at du ubevisst trekkes mot denne typen gutter, melisma?

Det tror jeg ikke, jeg oppsøker ikke gutter på byen nettopp fordi jeg er lei av denne knulle-leken... holder meg til meg og mine.. Men når man først havner på vors, utested osv der man havner i selskap med andre gutter, ja så er det på`n igjen..

Jeg snakker med alt av folk, synes det er moro å snakke med folk om hvordan de opplever ting og hvordan de tenker rundt ting og tang, og da er det alltid turn off når de avslutter samtalen med "men kanke jeg få nummeret ditt a?"

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
*draaa seg*

Jeg lo. :)

Hvorfor kan man ikke snakke med gutter ute på byen uten at gutten har en baktanke med det? Det irriterer meg inni "#¤%&/§! Jeg har til og med snakka med en gutt om akkurat dette ute på byen, og han sa seg jo kjempe enig i det jeg sa, men hva skjedde? Jo, jeg fikk høre 2 dager etterpå av ei venninne at han hadde sagt til folk at jeg og han hadde hatt noe på gang og at han hadde prøvd seg på meg og greier?? Hva faen??! :mad:

Melissma! How I've missed you. Vel, det kan jo hende at han prøvde seg på deg. Kanskje du rett og slett ikke tok hintet om at han ville i buksa på deg der og da. Jeg har forresten ikke noe problem med å prate med en dame på byen uten at jeg må i buksa på vedkommende, men det krever dog at kvinnemennesket har noe mellom øra og klarer å prate for seg. Hvis dama er dum som et brød så gidder jeg ikke prate med vedkommende. Nå er det dessverre slik at om hun er oppegående så blir jeg veldig ofte også tiltrukket av dama, slik at man får et underbevisst ønske om reproduksjon også.

Nå skal jeg ta en tur inn i dusjen før jeg stikker bort på biljardsalongen.

Det tror jeg ikke, jeg oppsøker ikke gutter på byen nettopp fordi jeg er lei av denne knulle-leken... holder meg til meg og mine.. Men når man først havner på vors, utested osv der man havner i selskap med andre gutter, ja så er det på`n igjen..

Kanskje du rett og slett er ei dritfin dame som alle gutter vil ha tak i?

Lenke til kommentar

Heeeey :D uff Nikka, jeg er bare lei av "the dating-game" hehe :) Siden jeg ikke er ute etter noen selv så blir det så turn off når det virker som at alle andre rundt en er det, hele tida er det jaktsesong, aldri pause liksom..

Jeg vil ikke føle meg som et mulig bytte hele tida, får heller bare slutte og dra ut kanskje, men så er det jo den ulempen med at jeg aldri klare å si nei til en fest da hehe :D

Kos deg med biljard da :love: Me like you :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Jeg snakker med alt av folk, synes det er moro å snakke med folk om hvordan de opplever ting og hvordan de tenker rundt ting og tang, og da er det alltid turn off når de avslutter samtalen med "men kanke jeg få nummeret ditt a?"

Så det er galt om noen faktisk kunne tenke seg og bli bedre kjent med deg? Trenger ikke og ville ned i buksene dine selv om han ber om ett nr da, kanskje han rett og slett likte og prate med deg? synes du var koselig?

Lenke til kommentar

Heeeey :D uff Nikka, jeg er bare lei av "the dating-game" hehe :) Siden jeg ikke er ute etter noen selv så blir det så turn off når det virker som at alle andre rundt en er det, hele tida er det jaktsesong, aldri pause liksom..

Jeg vil ikke føle meg som et mulig bytte hele tida, får heller bare slutte og dra ut kanskje, men så er det jo den ulempen med at jeg aldri klare å si nei til en fest da hehe :D

Kos deg med biljard da :love: Me like you :p

The dating-game er jo jævla slitsomt faktisk. Nå har jeg gått tilbake til å bare gi blanke. Hvis ei dame finner meg interessant så får hun komme til meg, nå skal jeg nyte kveldene ute på byen med godt øl og gode kompiser. Jeg er ferdig med å prøve å finne meg noe.

Det skal jeg gjøre vet du, bruttern og jeg har fast biljarddag på søndager faktisk.

Me like you too, ugh. *slå seg i hodet med klubba*

Lenke til kommentar
Så det er galt om noen faktisk kunne tenke seg og bli bedre kjent med deg? Trenger ikke og ville ned i buksene dine selv om han ber om ett nr da, kanskje han rett og slett likte og prate med deg? synes du var koselig?

Jeg HATER forpliktelser av noe slag.. Det er ikke guttas feil stakkars, men allikevel opplever jeg det som at det står "Wanna fuck?" i panna på de guttene jeg prater med og som ender opp med å enten holde meg i hånda, spørre om et kyss osv.. etter to setninger så er det igang liksom.. Synes det er ganske frastøtende og tro at ei jente vil ha en bare fordi man smiler og er hyggelig mot en! Var på byen med to stk gutter alene, fordi venninna mi ble dårlig og vill dra hjem, og etter kvelden var omme så hadde begge to klart å prøve seg.. ikke faen om jeg drar ut med de igjen.. JEG ER SÅ LEI!!!! aaaargh..

NIKKA: åhh, hvorfor kan ikke flere gutter tenke som deg.. jo mindre forpliktelser det er, jo mere får man meg på kroken ihvertfall.. Ikke no stress, ikke no pes.. bare ta sin tid.. Ikke fyllerøre etter å ha møtt en person i ti minutter! "fylla har skylda" sier dem, men den er oppbrukt og gammal.. Har hatt venninner som har ringt meg på søndags morgen "kan du komme og hente meg? Jeg veit ikke helt hvor jeg er hen, for jeg blei med en fyr hjem igår" Og etterpå så angrer de for at de lå med han osv.. same old story..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Jeg HATER forpliktelser av noe slag.. Det er ikke guttas feil stakkars, men allikevel opplever jeg det som at det står "Wanna fuck?" i panna på de guttene jeg prater med

Det kan igrunnen se ut som det er du som er problemet, ikke guttene... At du altid skal tro det værste om alt og alle er ditt problem.

Lenke til kommentar

Hallo.... ALle gutter er bare ute etter en ting, så uansett hvor hyggelig de oppfører seg, om de vil ha senere kontakt viser det seg at de alle vil ha kun en ting.

Forresten: :roll:

Lenke til kommentar

Hallo.... ALle gutter er bare ute etter en ting, så uansett hvor hyggelig de oppfører seg, om de vil ha senere kontakt viser det seg at de alle vil ha kun en ting.

Alle former for sosialt samvær med ting av det motsatte kjønn finner sted utelukkende med det mål for øye å reprodusere.

CLEARLY.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor jeg ikke har møtt gutter av deres kaliber på byen? Hmm, merkelig det greiene der..

Etter så mange år med det samme greiene, så faller det naturlig for meg og tenke at gutter er sånn...

Kjenner få jenter og gutter som er venner og som ikke har pult eller røra med hverandre på et eller annet tidspunkt..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Etter så mange år med det samme greiene, så faller det naturlig for meg og tenke at gutter er sånn...

Du bør rett og slett slutte og sette alle i bås, for så og gå ut ifra at alle i den båsen er stereotyper! Med den tankegangen din er det ikke rart du har det inntrykket, når man ikke engang kan spørre om nr ditt uten av du nærmest blir gretten... Du lar ikke engang folk komme innpå deg slik at det kan vise deg hvem de faktisk er... Du gir dem ikke en sjanse engang...

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor jeg ikke har møtt gutter av deres kaliber på byen? Hmm, merkelig det greiene der..

Kjenner få jenter og gutter som er venner og som ikke har pult eller røra med hverandre på et eller annet tidspunkt..

Jeg har enda til gode å møte en jente på byen som ikke er ute etter gratis øl, nå skal det nevnes at alderen min består av mer fjortissfaktor enn din.

Hmm, kanskje de jentene som ikke er sånn ikke er på byen, etter det jeg har sett av folk på universitetet, virker det som jenter faktisk klarer å tenke på egenhånd!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...