Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Heisann, kafè. Pågår her da? Jeg så nettopp en dokumentar om hasj. En dame prøvde å røyke hasj hver dag en hel mnd. Hun fant f.eks. ut at det er dobbelt så farlig å kjøre bil når man har røyka, men det er faktisk seks ganger så farlig om man har drukket. Hva faen? Talte hun hvor mange ganger hun kræsjet, eller noe slikt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hun kjørte sammen med en kjørelærer på et avsperret område. Hun skulle kjøre i 70km/t mot enn rekke med dukker. Rett før hun kjørte over dem skulle hun bremse ned og svinge rundt dem. I edru tilstand klarte hun det uten problemer. Når hun røyket hasj, tørte hun ikke kjøre fortere enn 35-40km/t og bremset helt ned og stoppet før hun traff dukkene. Når hun hadde drukket, kjørte hun i 80km/t. Hun begynte å bremse ned altfor seint og kjørte huet av den ene dukken. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke akkurat etter læreboka, det eksperimentet der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dokumentaren han snakker om heter "Should I smoke dope?" og er rett og slett latterlig. Ikke mye vitenskapelig. God underholdning da. Og hu røyka forresten ikke hver dag. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) skulle ta en røyk ut av vinduet før jeg skulle gå og legge meg så ser jeg at ungdomskolen jeg gikk på brenner, jævli morsomt og se på edit: trodde det bare var noe som skjedde på film:p Endret 7. september 2008 av kristus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det bare meg eller er svensk kokkeprogram kjedlige? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Alle kokkeprogrammer er kjedelige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det må da finnes et morsomt kokkeprogram? Stipp-baking hadde vært no(uhygenisk) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tenk på hvordan de hadde laget krumkaker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det ikke noe som heter The naked Chief? Lars:hahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ånei! Har vært opp hele natt og snakket med Ville Vonca IGJEN " Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ^ Din egen feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ^tullball Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) God morgen til alle i forumkafeen ... Eeehm ... God morgen til deg bazukh. Er vist ikke så mange som er våken enda, men så er det også søndag morgen. Endret 7. september 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 S;ndag morgen er bare tull..sitter paa jobb jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 S;ndag morgen er bare tull..sitter paa jobb jeg. På jobb faktisk. Folk som har en jobb hvor de kan titte innom forumet er heldige mennesker. (: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 da var herr regning betalt god morgen! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Forum på jobb fungerer da utmerket. Om man derimot kombinerer forum, msn og jobb, blir det for lite effektivt for min del. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ånei! Har vært opp hele natt og snakket med Ville Vonca IGJEN " Get a room Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg