Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Also: Stargate Atlantis rocker!

Du synes det du også ja. Har sett ferdig sesong 2 av Atlantis nå. Så desverre åtte sesonger og litt av niende sesong av Stargate SG1 før jeg fikk nyss om at man burde se annenhver episode SG1 og Atlantis fra sesong 7 av SG1. Men men ... Er en artig serie forsåvidt. Og i Atlantis har vi jo folk fra Europa med. ^^

Lenke til kommentar
Starobrno sitt Wikipedia-oppslag var virkelig stusslig: 36 ord, inkludert overskriften.
Ja, det er alt for stusselig. For å være ærlig så hadde jeg ikke forventa at det skulle leve opp til hyllesten jeg har hørt om dette ølet, men det slo virkelig til. Tror ikke det er noe å drikke for å bli full, men om man er ute etter noe å virkelig kose seg med så er Starobrno veien å gå IMNSHO.

Du synes det du også ja. Har sett ferdig sesong 2 av Atlantis nå. Så desverre åtte sesonger og litt av niende sesong av Stargate SG1 før jeg fikk nyss om at man burde se annenhver episode SG1 og Atlantis fra sesong 7 av SG1. Men men ... Er en artig serie forsåvidt. Og i Atlantis har vi jo folk fra Europa med. ^^
SG1 var klart bedre, men SGA er fortsatt en fantastisk serie. Tror jeg plasserer det på en 5. plass etter Firefly, SG1, New BSG og FarScape på min liste over gode SciFi-serier.

Skulle kanskje hivd inn B5 der også. Litt usikker. Så lenge siden jeg har sett noe B5 nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...