Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ooh, funky. ^^ Kom deg til Trondhjem mann. Så skal du se at jeg blir å finne der litt oftere. Selv om de har fucka opp helt med bussene hjem til foreldra mine og at togtilbudet er heller labert au. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 http://tv2nyhetene.no/snop/article2194837.ece lol Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har allerede blitt postet... ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Datasmurf: Hvor bor foreldrene dine? Selv er du bosatt i Steinkjer, om jeg ikke er helt feilinformert? Må forhöre meg om studier jeg gjör her godkjennes i Norge da, men det burde de vel? EÖS-land, ECTS-credits o.s.v. Burde jo gå glatt nå om dagen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1004700&hl=! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg har så lyst på juice! :---------( Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 *Gir bazukh et glass kaldt juice, men tilbyr også cola om hun skulle ville ha det* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er lørdag kveld. Folk er i godt humør. Sola skinner. Dere har all mulig grunn til å være glade. Vel, jeg har dårlige nyheter: Tard. er 1500 kilometer unna! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jaha...who gives a fuck. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 *Gir bazukh et glass kaldt juice, men tilbyr også cola om hun skulle ville ha det* Oh, lucky me! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er lørdag kveld. Folk er i godt humør. Sola skinner. Dere har all mulig grunn til å være glade. Vel, jeg har dårlige nyheter: Tard. er 1500 kilometer unna! Da er det jo godt at du alltid er på diskusjon.no. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jaha...who gives a fuck.Jeg. Åhgud å spille gitar med forsterker er så utrolig mye festligere! It's like IRL Guitar Hero. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er lørdag kveld. Folk er i godt humør. Sola skinner. Dere har all mulig grunn til å være glade. Vel, jeg har dårlige nyheter: Tard. er 1500 kilometer unna! Da er det jo godt at du alltid er på diskusjon.no. Det betyr at han må ta sin frustrasjon, irritasjon og missnøye utover oss i stedet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva har SkarsTARD med TARD Å gjöre? Styrer folket med ellers? Er forbanna fordi helga går så fort. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hrmf, det er vanskelig å skrive tekst til sangen jeg lager. :\ Lager du musikk? Espen. Jeg hadde heller betalt for å slippe det. Prøver ihvertfall. Har fått komponert vers og refreng på pianoet. Blir en slags ballade/pop-låt. Vanskelig å si nøyaktig sjanger, men men. Jobber nå med melodi på vokal, og tekst til vokal. Og så må jeg lage en sakte, fin gitarsolo. Skal spille inn sangen når den bare blir ferdig, men om jeg "gir den ut" er jo et godt spørsmål. Jeg vet liksom ikke hvor surt jeg synger, da jeg aldri synger for andre. XP Mine ferdigheter på gitar er moderate, så kommer nok til å gå med en del øving på å få gitarsoloen akkurat slik jeg vil ha den. Også har jeg det jo travelt med studering, så spørs når låten blir ferdig. Endret 6. september 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva har SkarsTARD med TARD Å gjöre? Mye, mener noen. Jeg byttet jo ikke for min egen skyld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg være gledesdreper. Skarstad ble sammen med f.d. Demille, som har renamet seg til Tard. I en slik kvalmende fjortisgest, endret derfor skarstard navnet sitt. Og kjøpte matchende grilldresser til dem. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Er dere ilag eller? Bytex: Ok. Så sött. To tenåringer som har hengitt seg til hverandre helt og holdent. Endret 6. september 2008 av Sidious Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Random fact: Starobrno er verd hver krone! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Also: Stargate Atlantis rocker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg