A-Jay Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hmm... Fylla i kveld, skal jeg legge bort laptopen eller fylleposte når jeg kommer hjem? Det er spørsmålet Jeg skiter i det da jeg også er borte i kveld. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hrmf, det er vanskelig å skrive tekst til sangen jeg lager. :\ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvem er det som frivillig deltar på noe slikt? http://www.kulturo.no/nyheter/cd/gjor_et_kupp-/55633 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hrmf, det er vanskelig å skrive tekst til sangen jeg lager. :\ Lager du musikk? Espen. Jeg hadde heller betalt for å slippe det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er hjemme i Bergen igjen. :\ Jeg har savnet byen, men nå savner jeg bare kjæresten min og Ruff. Waaah. Eneste godtingen er Nightmare Before Christmas-buksen min. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg spør her, siden det er her jeg får svar raskest. Sender cdon fra Norge eller må jeg betale toll? Endret 6. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 CDon har lager i Norge, men er ikke alltid de sender fra det. Som OFTEST slipper du toll, men du kan ha uflaks. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dessuten risikerer du å få *grøss* svensk cover på enkelte dvder. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg gjør det nå. Brukte James Bond-tilbudet. Jeg overlever svenske covre. Filmen er jo den samme uansett. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg gjør det nå. Brukte James Bond-tilbudet. Jeg overlever svenske covre. Filmen er jo den samme uansett. Nei, den har blitt besudlet av det svenske coveret, slik trekker gjennom all plasten og ødelegger filmopplevelsen skjønner du. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 CDon har lager i Norge, men er ikke alltid de sender fra det. Som OFTEST slipper du toll, men du kan ha uflaks. Har du forlatt Ruff? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 JAAAAA! >_< Vi glemte å bestille billett til ham, så han er igjen i Trøndelag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 JAAAAA! >_<Vi glemte å bestille billett til ham, så han er igjen i Trøndelag. Dakar *kaste trøstebløtekaker på* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg gjør det nå. Brukte James Bond-tilbudet. Jeg overlever svenske covre. Filmen er jo den samme uansett. Nei, den har blitt besudlet av det svenske coveret, slik trekker gjennom all plasten og ødelegger filmopplevelsen skjønner du. Helt enig...vi er jo for "svarte" nordmenn Endret 6. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nå sitter jeg ENDELIG på min egen PC. Herlig. HERLIG! 8l cola i huset også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 nå har jeg endelig nett på rommet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor skriver så mange at de sitter "på PC-en"? Det er da latterlig opplagt at det er "ved" som er den korrekte preposisjonen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Skarstad: Du din...er vel bare noe man er vant til å si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 S-tard, fordi vi er vant med det og for oss høres det bedre ut, evt. det skjer automatisk. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Datasmurf: For å svare på det du skrev i går (hadde forlatt skolen og datasalen da du skrev innlegget ditt) - det kan godt hende jeg flytter til Trondheim neste år. Angrer litt på at jeg ikke begynte der allerede i år, men regner med at jeg kan få godkjent studier jeg gjör her om jeg går hele det förste året her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg