akristina92 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å herlighet... Jeg ser ikke på meg selv som lettskremt når det gjelder filmer, men fytti helvete dette traff midt på spikeren. Å gud. Jeg så ærlig talt ikke mer enn 3-4 sekunder før jeg måtte skru det av. Kanskje det har noe med å gjøre at det er midt på svarteste natta, men fyyyyyy... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da leker du heller med bobleplast http://www.winterrowd.com/bubblewrap/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det skjedde jo egentlig ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bobleplast,skal bare poppe alle. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tror det er noe spesielt med meg når det gjelder akkurat det der. "Tingen" går bare stille og langsomt bortover, uten å gjøre noe som helst annet, sant? Er noe med det jeg syns er ufattelig skummelt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, den går bare bortover, også står den ved siden av og drar fran noe som ligner på sprøyter. Men klippet er over lenge før man ser hva "tingen" gjør med de. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Klokka er syv minutter over seks. Det er lørdags morgen. Jeg har lagt meg, og stått opp igjen. Noe er alvorlig galt med meg, og jeg forbanner min manglende evne til å si nei. BAH. God morgen, smådyr. ^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Shit, er klokka så mye allerede? Blir vel leggetid på meg snart. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg merker sjalusien gjør at jeg velger å hate deg litt akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 jeg har snakket med ville vonca hele natt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg vil ikke sove, jeg vil ikke sove, jeg vil ikke sove! *hoppe opp og ned i sinne som den drittungen jeg er* Det er mye bedre å sove når jeg er aleine, for da tenker jeg ikke på at jeg er aleine. Nå sitter jeg jo forsåvidt oppe aleine, MEN jeg trenger bare tusle til soverommet for å få følelsen av å ikke være aleine. Meh. Jeg liker ikke sitte aleine og ikke ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 jeg har snakket med ville vonca hele natt Ja. Det hadde jeg skrytt av òg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det var ikke skryt,det var syt Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Danielzu: Kall det hva du vil, vi vet begge hva det var Endret 6. september 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vi kan ikke holde det hemmelig lengre... Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Går fint for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er enig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ah, ingenting er som å våkne av at man holder på å bli kvalt fordi halsen er full av slim *hoste til man spyr* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kjenner til det, det er bad. Selv våknet jeg opp til vond hals, jeg som har klart å unngå det så lenge... Dog det er bedre nå. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bare meg eller ser postens nye logo ut som en Pokeball eller Deathstar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg