Trygve Onnestad Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Men klitorismus blir faktisk litt overkill."Har laptopen din klitoris?" høres bedre ut. Og litt forstyrrende. Sant sant... Bare gamle IBM maskiner som har klitoris å den kan styre en maskin Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bare gamle IBM maskiner som har klitoris å den kan styre en maskin Nyere Lenovo har også? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Wtf... MGP Jr. står og surrer. Det er en der osm heter Kristian. Både når han sang og snakka trodde jeg det var en jente. Han ser ut som en jente. Så la jeg merke til navnet. Stakkars gutt. Bilde her Guttungen ser da bra ut ! Skal vedde på han drar endel chicks på skolen der han går. da får jeg bli med i Den nye Forumkafèen jeg og. Og jeg er helt enig, han kidden ser ut som en chick. Får håpe han forandrer seg med åra eller så syns jeg syns på han når han kommer til videregående. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 chokke: har den sånn rød knott i midten av tastaturet? Ja, den har klittmus. Linux it is. Burning Ubuntu as we speak. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Oslo Vest derimot, fysjamei. Pannebåndgutter EYH! Oslo Vest er awesome, skal jeg si deg. Bare gamle IBM maskiner som har klitoris å den kan styre en maskin Nyere Lenovo har også? Lenovo kjøpte vel opp deler av IBM? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Oh lord, trodde Postal skulle være grøsser jeg . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Haha. Dette er den tøffeste filmen jeg har sett siden Judgement Day. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg skal til Polen, og drar i natt. Jeg skal møte på skolen klokka 03.30. Hvis jeg skal sove noe i natt, må jeg opp 02.30. Jeg ser to mulige alternativer: 1: "Døgne" og prøve å få seg litt søvn på bussen. 2: Sove i 4 timer og slite med å komme opp. Hva syns folket? Jeg heller mest mot 1. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg stemmer for alternativ 1. Ingenting er som å sovne på buss sammen med klassen, på første natta, når de fleste er våkne. Husk kamera, og lommespeil. Og våtservietter er sikkert også en idé. 8D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er ikke trøtt overhodet. Det er problemet. Skal ta med kamera. Ikke speil og våtservietter (selv om det siste hadde vært lurt). Tror jeg har hørt rykter om folk som skal ha med blokkfløyte (for å irrtere folk -.-) og gitar. Jeg tar med musikk og isolerende headset, så får jeg sove. Har uansett klart å være våken i over halvannet døgn før, så det går nok bra. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tro meg. Det er ALLTID en moropetter som har med sprittusj eller eyeliner til bruk på sovende mennesker som trenger bart, briller, eller andre ting som kan tegnes på. Ta med våtservietter. 8D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det var det ikke hos oss:O hvorfor blir jeg bekymret når jeg leser sukkerinnholdet i urge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er den så mye søtere enn standarden altså? edit: Nei det var den visst ikke. Like søt som all annen vanlig brus og juice man får kjøpt. De vanlige 11% Endret 5. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fordi du ikke planlegger å sove? 8D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Zatoichi på NRK2! Skynd dere! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Zatoichi på NRK2! Skynd dere! Neitakk, jeg har spist allerede. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 HEI, DERE...GJETT HVA: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg følger (det ene) rådet til Nie. Prøver å sove. Natta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jaja..den beste låten vant jo i MGP junior..faktisk en knakendes bra rockelåt på linje med Cyaneed sin Kill Buljo-sang. Pluss for at de var et helt band også. Endret 5. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er den så mye søtere enn standarden altså? edit: Nei det var den visst ikke. Like søt som all annen vanlig brus og juice man får kjøpt. De vanlige 11% 38% av daglig anbefalt inntak. Shit. *dø* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg