Erijk Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Forslag til PS3 spill noen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Urge er maks digg etter en god treningsrunde. Ikke veldig bra for treningsresultater, men likevel veldig godt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 såg 1.5 liter på butikken idag :O gleder meg til en flaske nå Jeg kjøpte! 4 stykker! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hmm, laptopen er i hus, og den var overraskende stor :O .Trodde den var mye mindre. Litt skuffa iforhold til forventningene, men spent . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg kjeder meg- Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hmm, laptopen er i hus, og den var overraskende stor :O .Trodde den var mye mindre.Litt skuffa iforhold til forventningene, men spent . Hvilken lappis snakker vi om? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvilken lappis snakker vi om? Thinkpad R61i Trodde den var mindre, men jaja . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Wtf... MGP Jr. står og surrer. Det er en der osm heter Kristian. Både når han sang og snakka trodde jeg det var en jente. Han ser ut som en jente. Så la jeg merke til navnet. Stakkars gutt. Bilde her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Norges verson av Tokio Hotel Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Oh, jeg glemte såklart at jeg må igjennom hele Vista-delen om å "optimalisere" PC-en, såklrat på norsk og UAC aktivert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Oh, jeg glemte såklart at jeg må igjennom hele Vista-delen om å "optimalisere" PC-en, såklart på norsk og UAC aktivert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 chokke: har den sånn rød knott i midten av tastaturet? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hun samiske jenta på MGP junior er den eneste som faktisk kan synge, tror jeg. Endret 5. september 2008 av Tard. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) "sånn rød knott"? Nei, slik skal du kalle den: (siden dette er Forumkaféen, bruker vi da selvsagt den lengst til høyre) Endret 5. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 "HAR DU SÅNN KLITTMUS PÅ LAPTOPPEN DIN?!" ...Alvorlig talt. Har du klitt på musen din? 8D Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Synes "klitorismus" høres bedre ut jeg Og det blir jo enda bedre på norsk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Men klitorismus blir faktisk litt overkill. "Har laptopen din klitoris?" høres bedre ut. Og litt forstyrrende. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Wtf... MGP Jr. står og surrer. Det er en der osm heter Kristian. Både når han sang og snakka trodde jeg det var en jente. Han ser ut som en jente. Så la jeg merke til navnet. Stakkars gutt. Bilde her Guttungen ser da bra ut ! Skal vedde på han drar endel chicks på skolen der han går. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Men klitorismus blir faktisk litt overkill."Har laptopen din klitoris?" høres bedre ut. Og litt forstyrrende. Sant sant... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Wtf... MGP Jr. står og surrer. Det er en der osm heter Kristian. Både når han sang og snakka trodde jeg det var en jente. Han ser ut som en jente. Så la jeg merke til navnet. Stakkars gutt. Bilde her Guttungen ser da bra ut ! Skal vedde på han drar endel chicks på skolen der han går. Miniversjon av Jan Teigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg