Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva er problemet og hvorfor så store krav? Er det i forbindelse med linux-serveren din?

Telehor er problemet. Eller utstyret de leverer rettere sagt. Og hvorfor Cisco? Jo, jeg liker cisco. For det første så er de logiske og har et enkelt UI og for det andre så feiler de så og si aldri. Har aldri opplevd at en cisco henger seg pga. at man har mer en et par torrenter for eksempel.

Så problemet er at ruteren kneler, og du har telenor samt er en aktiv bruker av torrents?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så problemet er at ruteren kneler, og du har telenor samt er en aktiv bruker av torrents?
Ja, problemet er nok at min bruk overskrider det utstyret er egnet for.

Which reminds me that the art of engineering is to find out how low quality you can get away with in the products.

Lenke til kommentar
Ja, problemet er nok at min bruk overskrider det utstyret er egnet for.

Which reminds me that the art of engineering is to find out how low quality you can get away with in the products.

Jeg har hatt samme problemet selv, løsningen for meg ble å prøve ut forskjellige rutere helt til jeg fant en som fungerte stabilt. Overraskende nok var det en billig netgear til 500 kr som klarte jobben til slutt, det til tross for forsøk med både blodmoddete linksys-rutere og at for mange dyre konsumprodukter.
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...