Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A-Jay: Jo, men blir nok ikke psykologi (iallfall ikke som hovedemne). Valgte bort psykologi til fordel for pedagogikk. :) Studerer nå i Finland, men har veldig lyst å gjöre meg ferdig i Norge.

Ferchie: Tromsö er sikkert ikke så ille, men Alta...bob, bob. Grei by (bodd der i 7 år), men har ikke så stort studieutvalg.

Lenke til kommentar
Los Angeles er en støvete, skitten by. Hollywood Hills er ganske ålreit (vel, sist jeg var der, begynner å bli en stund siden), men der er det til gjengjeld skamdyrt å bo. Miami er ålreit nok, men det er utrolig mange trangsynte mennesker der, Orlando er greit, hvis du er kristen. San Fransisco er den eneste plassen i USA jeg kunne tenkt meg å bo.

Nikka: Ja, du kan jo sammenligne USA sitt fall med Norge sitt. Virkelig. :roll:

Vet du ikke at alt er svart/hvitt, din pedo?

Also: Pittsburgh, Maine, Massachusetts, Vermont og New Hampshire.

Lenke til kommentar

Ferchie: Alta er en finere by enn Hammerfest, det skal jeg iallfall innrömme. Ble dog litt for liten for meg. :) Kan godt hende jeg kommer opp og jobber der neste sommer også. Faren min bor jo der.

Nå skal jeg dog forlate skolen. Orker ikke sitte her lenger...i morgen får jeg min egen PC, så da kommer jeg mest sannsynlig til å väre mer aktiv her.

+358442836991 :D

Adjö.

Lenke til kommentar

Jeg er så DRITT lei sugne rutere! Tror faen jeg er nødt til å skaffe meg noe cisco-utstyr snart. Bare så synd det skal være så 'banna dyrt. Jeg ber ikke om så mye. Bare en 2621 med cablemodem-wic, en 2950 24p og en Aironet 12xx eller noe. Det kan da ikke være så forbanna vanskelig å få tak i?

Faen, den som bare var rik...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...