Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Sport er sport. Kjedelig edit: Aces, jeg synes filmen er vakker Endret 13. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja sport er kjedelig å se på. Bortsett fra curling. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Okei. Jeg bet meg selv i fingrene for å ikke skrive noe frekt der. Og nå skal jeg slutte å plage stakkar Underpants før han blir emo. Jeez. "Jeg har tydeligvis ikke like stor rett som resten av dere til å være her!" ...I mean. Srsly. Du har jo det. Ellers hadde vi ignorert deg, ikke tullet med deg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lite aktivitet her nå må jeg si.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Espen? Hvorfor har du ikke lagt deg? Liker du å juge til meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lite aktivitet her nå må jeg si.. Seeee jeg understreker et poeng! SEEEE FORUMKAFEEN! Jeg har ignorert noen! Se så tøff jeg er!!!!!111!-oneone-! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 LUL Eplefe! Du blir ignorert! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Espen? Hvorfor har du ikke lagt deg? Liker du å juge til meg? Drama! Skal jeg bysselalle selv snart da? Hele 6 timer til jeg skal opp... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ey Chokke, du må fortsette i "Svar med en sang"-tråden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 LUL Eplefe! Du blir ignorert! Eg er djupt såra og vonbroten. Jeg tror jeg kommer til å gråte meg til sengs i natt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For å være helt ærlig. Jeg tror jeg overlever uten tynnhudede fjortisser fjortenåringer. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil også legge meg. Dumme tv. Ødelegger kveldene mine Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Espen? Hvorfor har du ikke lagt deg? Liker du å juge til meg? Drama! Skal jeg bysselalle selv snart da? Hele 6 timer til jeg skal opp... 8 timer til jeg skal opp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil også legge meg. Dumme tv. Ødelegger kveldene mine *dytte til sengen* Nattetid nå, frøken. Du har skole i morgen og sånn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 LOMMEMANNEN!! Ivrig LIKsupporter som skreik ut når det var en tilfeldig publikummer på skjermen der^^ Jaja eplefe , siden du har godkjent perfumefilmen så ser jeg den i kveld.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ey Chokke, du må fortsette i "Svar med en sang"-tråden Ble jo dialog, så tenkte å la noen andre komme inn før den stenges pga oss to . Vet aldri med disse kommunistene her i gården Jeg vil også legge meg. Dumme tv. Ødelegger kveldene mine Hva ser du på? MEeeen Snart er det tid for Bear Grylls! 8 timer til jeg skal opp. Ok. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 *dytte til sengen*Nattetid nå, frøken. Du har skole i morgen og sånn. Skal bare se ferdig Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fisk1, jeg lurer veldig på hva du syns om LOTR-filmene. Fortell. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jaja eplefe , siden du har godkjent perfumefilmen så ser jeg den i kveld.. Flink gutt. Den er überfascinerende. 8 timer til jeg skal opp. Ok. Was that an "I don't fucking care"-ok? *dytte til sengen*Nattetid nå, frøken. Du har skole i morgen og sånn. Skal bare se ferdig Hvor lenge er det til det er ferdig? *se strengt på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal ikke opp, men kjenner jeg meg selv rett, våkner jeg kvart på seks som vanlig, selv om jeg har aldri så mye fri og absolutt ingenting å ta meg til. =/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) 8 timer til jeg skal opp. Ok. Was that an "I don't fucking care"-ok? Nei? Håper jeg rakk før diverse forumfolk så hvaj eg egentlig skrev Blah, sitter for mye her på diskusjon.no, am I alone?? Endret 13. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg