Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det gjør Norge også kjære venn. :)

Hvis FRP kommer til makten, ja. :thumbdown:

LA er en by jeg kunne tenke meg å bo en liten stund i, men ikke lenge. Kommer jo til å kveles av all forurensingen.

Men jeg har tenkt å ta et år i Florida, og jobbe på den norske paviljongen i Disney World parken Epcot. Har vært i området før, men ikke i Orlando by. Hvorfor bør man være kristen? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi veldig mange som bor i Orlando er noen jævla sladrekjerringer, og om du ikke er kristen er du ikke ateist, du er spawn of satan. Og det er lite nok til at jungeltelegrafen får ALT frem, og du kan ende med å bli konfrontert på jobben med "Så, jeg hører det er du som står bak kattedrapene i det siste?" og så kommer to politibetjenter. 8D

Litt overdrivelse, men you get it. Forresten er det ikke kristen, det er religiøs. Kan være muslim og bo der, f.eks.

Lenke til kommentar
Det eneste som var kjipt med Japan var at kun 1/10 prata engelsk. Helt seriöst. På topp teknologisk, men språklig - terningkast 1

Ferchie: Hvor i USA har du värt?

Jeg har bare vært i New York, men var til gjengjeld meget fornøyd med oppholdet der.

Det med Japan og Engelske språkkunnskaper var jeg forsåvidt klar over, men er det ikke slik at de på de viktigste plasser (hoteller, større butikker osv.) prater engelsk?

Lenke til kommentar
Nei, det er derfor du vil til Bergen. Om ikke du, så damen din. SÅ! Om du vil hate meg, så skal jeg ha Nien min tilbake. :wee:

Nie er kjøpt og betalt av "fabrikken" eneste du har rettighetene dine på er puppene, og tar jeg ikke feil, så er de fremdeles betalt for frem til slutten av måneden ivartfall :tease:

Lenke til kommentar

Ferchie: Vel, det varierer vel kanskje litt, men jeg opplevede at de verken prata engelsk på McDonalds og större kjöpesentre. Frustrerende. Til og med på flyplassen var det vanskelig å bli forstått. Allikevel var turen min til Japan en opplevelse for livet. :)

NikkaYoichi: Står til? Ser du frem til helga?

Lenke til kommentar
1) Har ikke jeg noe jeg skulle sagt? oO

2) Vel, en ting er sikkert. Om Espen fortsetter med de komplimentene der, så blir han kvitt meg raskere enn mamma ble. 8D

1: Espen synes ikke det, men jeg gjør. :innocent:

2: Du KAN ta ham med deg, men jeg flytter IKKE (det ville gjort hele Bergensflyttingen litt meningsløs for deg?).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...