Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Los Angeles er en støvete, skitten by. Hollywood Hills er ganske ålreit (vel, sist jeg var der, begynner å bli en stund siden), men der er det til gjengjeld skamdyrt å bo. Miami er ålreit nok, men det er utrolig mange trangsynte mennesker der, Orlando er greit, hvis du er kristen. San Fransisco er den eneste plassen i USA jeg kunne tenkt meg å bo.

 

Nikka: Ja, du kan jo sammenligne USA sitt fall med Norge sitt. Virkelig. :roll:

Lenke til kommentar
Woohoo, terningspillet mitt virker :D

rand(1,6)

 

? :p

 

edit: typo

 

fant min gamle kode :love:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
 <?php
 $tall = rand(1,6);
 if ($tall <= 1)
echo ("YOU SUCK! u got a $tall");
 elseif ($tall >= 6) 
echo ("YOU ARE TEH KING!! u got a $tall");
 else
echo ("YOU'RE BORING!! u got a $tall");   
?>[/php]

 

ikke spill da, men bare kast :p

 

Eller du har sikkert flasha?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Los Angeles er en støvete, skitten by. Hollywood Hills er ganske ålreit (vel, sist jeg var der, begynner å bli en stund siden), men der er det til gjengjeld skamdyrt å bo. Miami er ålreit nok, men det er utrolig mange trangsynte mennesker der, Orlando er greit, hvis du er kristen. San Fransisco er den eneste plassen i USA jeg kunne tenkt meg å bo.

Bare homser der jo. Nei takk :sick:

 

 

Får håpe dette skaper en diskusjon mens jeg har kjøretime da :)

Lenke til kommentar
Los Angeles er en støvete, skitten by. Hollywood Hills er ganske ålreit (vel, sist jeg var der, begynner å bli en stund siden), men der er det til gjengjeld skamdyrt å bo. Miami er ålreit nok, men det er utrolig mange trangsynte mennesker der, Orlando er greit, hvis du er kristen. San Fransisco er den eneste plassen i USA jeg kunne tenkt meg å bo.

 

Nikka: Ja, du kan jo sammenligne USA sitt fall med Norge sitt. Virkelig. :roll:

Jeg kunne faktisk tenke meg å bo i New York. Greit det er mye kriminalitet, og det er en skitten by, men det er så sinnsykt mye liv der! :p

Lenke til kommentar
USA vil jeg gjerne besöke en dag. Japan også (selv om jeg allerede har värt der en gang). Tror jeg til slutt blir å bosette meg i Skandinavia, dog...i hvilket land, ja, det er usikkert.

USA har jeg vært, og stortrivdes, de fleste var veldig hyggelige der. Japan er et land jeg gjerne kunne tenkt meg å dra til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...