Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gleder deg til MGPJ? Jeg tror jeg har sett det mølet en gang, jeg fikk vondt i ørene. Du er selvsagt i din fulle rett til å synes at det er bra, men min smak passer det ikke. :) Jeg takler ikke vanlig MGP heller når jeg tenker meg om. Jeg tror jeg holder på å bli syk faktis, tett i nesa, småfryser. Jeg liker ikke det her jeg. Jeg som var oppe i en fin periode nå, jeg har ikke bruk for å bli syk nå. :(

Lenke til kommentar
Du gleder deg til MGPJ? Jeg tror jeg har sett det mølet en gang, jeg fikk vondt i ørene

Gi meg det jeg vil ha, et par sigaretter kan jeg gjerne ta! gi meg det jeg vil ha! en coca cola hulijola fariola! Hvorfor har ingen respekt for meg! jeg er jo 11 åååååååår!!

*grøss*

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Du gleder deg til MGPJ? Jeg tror jeg har sett det mølet en gang, jeg fikk vondt i ørene

Gi meg det jeg vil ha, et par sigaretter kan jeg gjerne ta! gi meg det jeg vil ha! en coca cola hulijola fariola! Hvorfor har ingen respekt for meg! jeg er jo 11 åååååååår!!

*grøss*

:love:

Hvor i all verden har du hørt den?

Lenke til kommentar

Jeg er metal-kar, jeg, men MGPJ er bare så dårlig at det er morsomt å se på.

Den "Gi meg det jeg vil ha"-låten var med for noen år siden f.eks. En 10-11 åring i røde hiphop klær som fløy rundt og skreik (!)

at han ville ha sigaretter og få respekt :D Og Cocacolioliolioliaaa

For ikke å glemme søte små 10-årige jenter som synger ballader om den STOOOOOOOORE kjærligheten de har mistet..hohoho.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg er metal-kar, jeg, men MGPJ er bare så dårlig at det er morsomt å se på.

Den "Gi meg det jeg vil ha"-låten var med for noen år siden f.eks. En 10-11 åring i røde hiphop klær som fløy rundt og skreik (!)

at han ville ha sigaretter og få respekt :D Og Cocacolioliolioliaaa

Det var første året det ble arrangert :p Har en kompis som kan nesten alle sangene utenatt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...