Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

død tråd er kjedelig dor en full Lars. Derfor spør jeg folk rare sprøsmål; Farscape, slutten av SG1 eller Firfly? Ranger!
SG1. Kanskje klarer de å ta knekken på de skumle hvite mennene med staver en gang for alle?? :ohmy:

Ikke sett srk of truth? Og en annen ting er den kjemien mellom claudia black og han andre duden fra FS som gjorde så mye med de siste sesongene av sg1 da

Nei, jeg er på 10x16 selv.

Men jeg har fått med meg at de tar seg av the Ori i the ark of truth, jeg ville bare prøve å ikke fremstå som en stargate nerd.

 

 

Edit: claudia black er suveren. For et glis. :green:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ugh, jeg mener å minnes en episode av farcape for mange herrens år siden som en traurig opplevelse. Men jeg skal gi piloten en sjanse, sett at luringen claudia black er med.

Hva tycks om firefly da? Hu jewel dama som kom til atlantis må jeg bare si jeg digger hu også.

FF slår alt spør du meg. synd det bare ble sesong og en film.

Lenke til kommentar

Firefly har jeg ikke sett, jeg er egentlig ikke noen Science fiction guy. Det er bare SG1 jeg har fulgt innen denne sjangeren, delvis på grunn av nostalgi og delvis på grunn av Richard Dean Anderson. Hadde ikke claudia black hoppet inn i de siste sesongene av SG1 tror heller ikke jeg at de hadde blitt noe mer en average.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...